English

فرمانده انتظامی مشهد:

رمزگشایی از زوایای پنهان از ربایش زن جوان در مشهد

فرمانده انتظامی مشهد بیان کرد: در بازجویی‌های تخصصی پلیس بعد از دستگیری دو جوانی که ۲۲ تیرماه زن جوانی را از خودروی همسرش با چاقو کشی به زور سوار یک دستگاه پژو پارس سرقتی کرده و ربوده بودند.

رمزگشایی از زوایای پنهان از ربایش زن جوان در مشهد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، سرهنگ احمد نگهبان فرمانده انتظامی مشهد در خبری اظهار داشت: متهمان ۳۶ ساله و ۳۳ساله در بازجویی‌های تخصصی پلیس به زوایای پنهان دیگری از تبهکاری‌های خود اعتراف کردند.

سرهنگ نگهبان ادامه داد: دانیال متهم ۳۶ ساله که رانندگی خودروی پژو پارس سرقتی را در روز حادثه به عهده داشته، به پیشنهاد دوستش محمد خودروی همسر، زن جوان را تعقیب می‌کنند.

فرمانده انتظامی مشهد افزود: آنها در مکانی خلوت جلوی خودروی آن‌ها می‌پیچد و با چاقو به شیشه‌های خودرو می‌زند و باعث رعب و وحشت می‌شود و محمد، زن جوان را به زور از داخل خودروی شوهرش بیرون می‌کشد و به درون خودروی پژو پارس سرقتی می‌اندازد.

وی متذکر شد: آدم ربایان پس از این ماجرا در خیابان شقایق، زن ربوده شده را پیاده می‌کننداما در همین حال در محاصره ماموران انتظامی در می‌آیند ودر عملیات تعقیب وگریز دستگیر می‌شوند.

سرهنگ نگهبان تصریح کرد: متهم ۳۶ ساله در خصوص سرقت خودرو نیز گفت؛ دوستش محمد درتماس با وی مدعی شده است که زنی به نام الف پولش را بالا کشیده و با سرقت خودرو قصد دارد از او انتقام بگیرد و از جلوی بیمارستان طالقانی با شکستن قفل پژو پارس آن را سرقت می‌کنند.

فرمانده انتظامی مشهد یادآور شد: همچنین متهم به آدم ربایی اعترافات همدستش مبنی بر سرقت‌های متعدد پکیج رادیاتور و سیم در شهر جدیدگلبهار را رد کرد.

وی ابراز داشت: متهم ۳۳ ساله بعد از دستگیری با این ادعا که مشروبات الکلی مصرف می‌کند اقدام به خودزنی کرده بود و در اعترافات و بازجویی‌ها سرقت دستگاه پژو پارس را رد کرد و مدعی شد دوستش به تنهایی آن را سرقت کرده است.

سرهنگ نگهبان عنوان کرد: «محمد – ع» متهم به آدم ربایی و سرقت؛ پیشنهاد ربایش زن جوان را به گردن همدستش دانیال انداخت و مدعی شد پس از پارک پردیسان او به دنبال خودروی شوهر «الف» رفت تا اینکه در بولوار شهید برونسی و در یک جای خلوت، جلوی خودروی آن‌ها پیچید.

فرمانده انتظامی مشهد ادامه داد: وی با چاقو از خودرو پیاده شد و به شیشه خودروی آن‌ها کوبید؛ من هم وقتی «الف» خودش پایین نیامد، او را به زور کشیدم و به داخل خودروی دانیال انداختم و فرار کردیم و بعد از اینکه زن جوان تلفنی با شوهرش صحبت کرد او را در خیابان شقایق پیاده کردیم که دستگیر شدیم.

وی همچنین اضافه کرد: متهم ۳۳ساله حسین تعقیب و گریز به داخل یک منزل مسکونی نیز رفته بود تا از پشت بام فرار کند، اما موفق به فرار نشد و صاحبخانه نیز یکی از شاکیان پرونده است.

فرمانده انتظامی مشهد یادآور شد: متهم ۳۳ساله به نام محمد مدعی شده است که  از ابتدای امسال تاکنون به همراه دانیال ۱۰ دستگاه پژو پارس را از مناطق دیگر مانند شقایق و بولوار پیروزی سرقت کرده اند و همچنین سرقت‌های متعددی از پکیج رادیاتور و سیم در شهر جدید گلبهار داشتند که همه را به مالخر فروخته اند.

سرهنگ نگهبان در خاتمه گفت: متهم ۳۳ ساله که به مواد مخدر نیز اعتیاد دارد به همراه همدستش و برای کشف جرایم دیگر با صدور دستور ویژه قاضی رشادتی (قاضی شعبه ۶۱۰ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد) در اختیار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی خراسان رضوی قرار گرفتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه