English

معاون استاندار خراسان رضوی:

حلقه مهم خدمت به زائران رضوی اطلاع رسانی است

معاون استاندار خراسان رضوی بیان کرد: همکاری و برنامه ریزی صدا و سیما برای اطلاع رسانی به زائران در روزهای اوج حضور زائران در مشهد انجام خواهد شد.

حلقه مهم خدمت به زائران رضوی اطلاع رسانی است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حجت الاسلام والمسلمین حجت گنابادی نژاد معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری خراسان رضوی اظهار داشت: اطلاع رسانی حلقه مهم خدمت به زائران رضوی است و ضعف در آن خدمات سایر بخش‌ها را نیز تحت تأثیر خود قرار می‌دهد.

حجت الاسلام گنابادی نژاد این سخنان را در نشست هماهنگی انعقاد تفاهم نامه همکاری با رادیو ایران با موضوع اطلاع رسانی مناسب به زائران ابراز داشت و ادامه داد: اطلاع رسانی گسترده و هدفمند برای خدمت به زائران امام هشتم (ع) یک ضرورت جدی است.

معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری خراسان رضوی تصریح کرد: در برخی روزهای سال تا ۲ برابر جمعیت شهر مشهد، میزبان زائر بارگاه منور رضوی هستیم، بنابراین باید برنامه ریزی لازم برای اطلاع رسانی مناسب صورت پذیرد.

حجت الاسلام گنابادی نژاد متذکر شد: همکاری و برنامه ریزی صدا و سیما برای اطلاع رسانی به زائران در روزهای اوج حضور زائران در مشهد انجام خواهد شد و امیدواریم با همراهی صداوسیما و سایر رسانه های کشور خدمات مناسبی به زائران بویژه در ایام مناسبتی ارائه شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه