English

مدیرعامل شرکت صنایع پیشرفته رضوی:

حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان اقدام بزرگ آستان قدس رضوی است

مدیرعامل شرکت صنایع پیشرفته رضوی بیان کرد: آستان قدس رضوی در حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان، نگاه سودجویانه ندارد و با توجه به نگاه تولیت آستان قدس رضوی در حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان، ریسک هم نوعی سرمایه‌گذاری به حساب می‌آید.

حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان اقدام بزرگ آستان قدس رضوی است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، مجتبی بهنام تقدسی؛ مدیرعامل شرکت صنایع پیشرفته رضوی عنوان کرد: آستان قدس رضوی از حدود ۳ سال گذشته به حوزه دانش‌بنیان ورود پیدا کرده است.

بهنام تقدسی افزود: آستان قدس رضوی یک نهاد موقوفاتی است که تمام هزینه‌ها در راستای موقوفه و عمل به نیات واقف انجام می‌شود و نمی‌توان آن را به آسانی جای دیگری صرف کرد، از همین رو اختصاص بودجه‌ای برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان اقدام بزرگی از سوی این نهاد است.

مدیرعامل شرکت صنایع پیشرفته رضوی تصریح کرد: هر چند تاکنون موسسات و مجموعه‌هایی از شرکت‌های دانش‌بنیان حمایت کرده‌اند اما متاسفانه این شرکت‌ها به سمت تولید انبوه سوق داده نشده‌اند.

وی ادامه داد: سرمایه‌گذار خطر‌پذیر نیاز به امکانات و هزینه دارد و نیروی جوان، بازار خشن و عدم اعتبار از دلایل سرمایه‌گذاری خطرپذیر است و در این بین هیچ نهادی حاضر نیست به این حوزه ورود پیدا کند.

بهنام تقدسی تاکید کرد: آستان قدس رضوی در حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان، نگاه سودجویانه ندارد و با توجه به نگاه تولیت آستان قدس رضوی در حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان، ریسک هم نوعی سرمایه‌گذاری به حساب می‌آید.

مدیرعامل شرکت صنایع پیشرفته رضوی گفت: شرکت صنایع پیشرفته رضوی تنها متولی سرمایه‌گذاری خطرپذیر در آستان قدس رضوی است و هر چند چالش‌های بسیاری در مسیر پیش رو وجود دارد اما نا امید نمی‌شویم و معتقد هستیم اگر قرار است کاری در کشور انجام شود، توسط جوانان صورت خواهد گرفت.

وی یادآورشد: دستاوردهای برگزاری رویداد دعوت، درگاه عرضه و تقاضای محصولات و خدمات دانش‌بنیانی است و با اجرای این رویداد علاوه‌بر این‌که تریبون شرکت‌های دانش‌بنیان می‌شویم، در مرحله بعد در این حوزه سرمایه‌گذاری خواهیم کرد.

بهنام تقدسی خاطرنشان کرد: این رویداد ویژگی منحصر به فردی دارد و رسالت آن صرفا ارائه نیست، چراکه هم سرمایه‌گذار هستیم و هم بازار را در اختیار داریم و بزرگ‌ترین چالش شرکت‌های دانش بنیان بازار است و در همین راستا کمیسیون دانش‌بنیان در اتاق بازرگانی تشکیل شده است اما فعالیت مطلوبی ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه