English

معاون رییس کل دادگستری خراسان رضوی:

توسعه، پیشرفت و رشد باعث مهار تورم می شود

معاون رییس کل دادگستری خراسان رضوی بیان کرد: با حمایت از سرمایه‌گذاری مشروع در استان و کشور می‌توان گفت در حوزه‌های صنعتی و کارآفرینی، پیشگام و پیشتاز هستیم و این در حالیست که یکی از اولویت‌های ما در دادگستری استان، حمایت از سرمایه‌گذاری است.

توسعه، پیشرفت و رشد باعث مهار تورم می شود

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، سید‌امیرمرتضوی؛ معاون قضایی رئیس کل دادگستری خراسان رضوی اظهارداشت: خوشحالم که این نمایشگاه نسبت به سال گذشته از پیشرفت خوبی برخوردار بوده که این ماحصل تلاش فعالان و مدیران انجمن پلیمر و اتحادیه‌های تخصصی مربوطه در استان خراسان رضوی و شرکت برگزار‌کننده نمایشگاه است.

مرتضوی این سخنان را در حاشیه بازدید از نمایشگاه بین‌المللی صنعت پلاستیک‌، رنگ ورزین‌، شوینده‌ها و محصولات بهداشتی مشهد در جمع خبرنگاران عنوان کرد و افزود: 

این نمایشگاه با همدلی این همراهان برگزار شد وخوشبختانه با استقبال خوبی از سراسر کشور نیزمواجه شده است و این مشارکت، اتحاد و همدلی واحد‌های تولیدی که کارشان کاملاً به هم مرتبط است و یکدیگر را پوشش می‌دهند، می‌تواندبسیار به تولید داخلی کمک کند.

دبیر ستاد اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی اظهاداشت: با حمایت از سرمایه‌گذاری مشروع در استان و کشور می‌توان گفت در حوزه‌های صنعتی و کارآفرینی، پیشگام و پیشتاز هستیم و این در حالیست که یکی از اولویت‌های ما در دادگستری استان، حمایت از سرمایه‌گذاری است.

وی متذکرشد: جلسات مختلفی تشکیل و شیوه‌های مختلفی اتخاذ می‌شود که این حمایت صورت بگیرد و یکی از این شیوه‌ها بازدید است و از این رو طی سال گذشته، هیأت‌اندیشه ورز را در حوزه پلاستیک جات تشکیل داده‌ایم که آسیب‌شناسی‌های لازم را نیز انجام داده وموارد را برای پیگیری و رفع مشکلاتشان شناسایی می‌کنند.

مرتضوی اضافه کرد: پس از شناسایی این موارد، راهکار‌های پیشنهادی ارائه می‌شود تا آن‌ها را به نتیجه برسانیم و نمی‌گویم صد در صد موفق بوده‌ایم اما همه تلاش‌ها را معطوف کرده‌ایم که مشکلاتشان را به حداقل برسانیم.

دبیر ستاد اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی تاکید کرد: یعنی آنکه بتوانند توسعه، پیشرفت و رشد داشته باشند لذا سعی شده است، تورم را مهار کنیم و جلوی واردات را بگیریم و حتی در حوزه صادرات گام برداریم.

وی گفت: این نمایشگاه به خوبی نشان داد که این اتفاقات درحال رخ دادن می‌باشد و آینده روشنی را رقم می‌زند و ما انتظارمان این است همچون دستگاه قضایی همه دستگاه‌ها یکی از اولویت‌هایشان، موضوع کارآفرینی و تولید و حمایت از سرمایه‌گذاری مشروع باشد که دراین راستا در استان خراسان رضوی این همدلی و وفاق نسبت به گذشته بیشتر شده است و این موضوع، قابل تسری و تعمیم به کل کشور است.

دبیر ستاد اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی یادآورشد: خوشبختانه شاهدحضور خوبی در حوزه‌های مختلف بهداشتی، دارویی و صنعتی بوده‌ایم که این صنایع یکدیگر را پوشش می‌دهند و این در حالیست که در گذشته بسیاری ازاین تولیدات از خارج وارد می‌شد.

مرتضوی خاطرنشان کرد: امروز شاهد تولید بسیاری از نیازها در کشور خودمان هستیم و ‌امیدواریم در نمایشگاه بعدی شاهد اتفاقات جدیدتری باشیم که البته همه این اتفاقات خوب به همت و تلاش کارآفرینانی است که بدون منت و چشم داشت در این شرایط سخت اقتصادی به کار تولید می‌پردازند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه