English

مدیر تعاون روستایی خراسان رضوی:

تامین کودهای مورد نیاز خراسان رضوی توسط شبکه تعاون روستایی

مدیر تعاون روستایی خراسان رضوی بیان کرد: تامین و توزیع کودهای شیمیایی ، آلی و ریزمغذی توسط شبکه تعاون روستایی استان از ابتدای امسال تا کنون در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۶۷ درصد رشد دارد.

تامین کودهای مورد نیاز خراسان رضوی توسط شبکه تعاون روستایی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، آرش آوان؛ مدیر تعاون روستایی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: تامین و توزیع کود های شیمیایی ، آلی و ریزمغذی توسط شبکه تعاون روستایی استان از ابتدای امسال تا کنون در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۶۷ درصد رشد دارد.

آوان تصریح کرد: تشکل های تحت نظارت مدیریت تعاون روستایی استان از ابتدای امسال تاکنون ۳۹ هزار تن انواع کودهای شیمیایی ، آلی و ریزمغذی مورد نیاز مزارع، باغها و گلخانه‌های استان را با هدف افزایش تولید در محصول کشت های پاییزه گذشته و افزایش رشد کشت های بهاره سال جاری توزیع کردند.

مدیر تعاون روستایی خراسان رضوی تاکید کرد: میزان توزیع این اقلام در مدت مشابه پارسال حدود ۲۴ هزار تن بوده است و دلیل افزایش فعالیت تشکل های تعاون روستایی، تقویت حمایت و نظارت بر آنها در راستای خدمت رسانی بیشتر به کشاورزان و روستائیان از یک طرف و تلاش و همت مضاعف کشاورزان در انجام کشاورزی مبتنی بر دانش ، علم و تغذیه اصولی از طرف دیگر است.

آوان گفت: در خراسان رضوی ۷۰۴ اتحادیه و شرکت تعاونی روستایی استانی و شهرستانی فعالیت دارند که در شاخه های مختلف کشاورزی در حال خدمت رسانی به کشاورزان و روستائیان و تامین نهاده برای آنان هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه