English

استاندار خراسان رضوی:

مسائل زیرساختی و عمرانی خراسان رضوی در اولویت قرار دارند

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: در میان مسائل استانی، مسائل زیرساختی و عمرانی در اولویت قرار گرفته است و مدیریت بازار بسیار مهم است و جابه‌جایی قیمت یک کالا بازار را بی‌ثبات می‌کند. تلاش ما در حوزه اقتصادی مدیریت بازار است.

مسائل زیرساختی و عمرانی خراسان رضوی در اولویت قرار دارند

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری؛ استاندار خراسان رضوی عنوان کرد: همه ما در استان آماده حرکت جهادی هستیم. با همه اختلافات سلیقه و واقعیاتی که در جامعه وجود دارد، اختلاف در روش‌ها و جزییات در سطح استان یک ضرورت است اما همین که هم‌نظر هستیم و تحت آرمان‌های یکسان عمل می‌کنیم کافی است و حرکت رو به جلو شکل گرفته است.

نظری این سخنان را در نشست چهاردهمین قرارگاه رسانه‌ای خراسان رضوی در آستانه هفته دولت ابرازداشت و افزود: سه راهبرد و محور اساسی در استانداری مورد توجه است و اولین محور مدیریت با هدف پیشگیری از التهاب در فضای استان است.

تمامی فرآیندهای موجود در جامعه نیاز به مدیریت دارد که از مسیر طبیعی خود خارج نشوند و اگر این مدیریت صورت‌ نگیرد نمی‌توان وارد مراحل بعدی شد.

استاندار خراسان رضوی در آستانه هفته دولت در تشریح دستاوردهای دولت از گازرسانی به ۱۶۸ روستای استان و تامین زمین برای ۱۸۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن اضافه کرد: محور بعدی در استان رفع عقب‌ماندگی‌ها است که با تعیین اهداف برنامه‌ای در حوزه‌های مختلف این مشکلات رفع می‌شود.

وی افزود: محور سوم ارتقابخشی است و نباید با توجه به یکی از این محورها از دو محور دیگر غافل شویم و از سویی در حل تمام مسائل باید دو موضوع مسئله و مزیت در نظر گرفته شود.

نظری تاکید کرد: در میان مسائل استانی، مسائل زیرساختی و عمرانی در اولویت قرار گرفته است و مدیریت بازار بسیار مهم است و جابه‌جایی قیمت یک کالا بازار را بی‌ثبات می‌کند و تلاش ما در حوزه اقتصادی مدیریت بازار است.

استاندار خراسان رضوی متذکر شد: در اهداف نیازمند حرکت و جهت هستیم. حرکت بسته به اهداف کمی است و جهت وابسته به راهبرد است و برآیند فعالیت‌های ما در استان باید امیدآفرینی در جامعه باشد.

وی همچنین تصریح کرد: اشتغال خالص ۱۰۶ هزار نفری استان در سال ۱۴۰۱ از دست آوردهای خراسان رضوی می باشد و بیش از ۳۵۰ واحد راکد در استان تاکنون در دولت جدید احیا شده است که کمک خوبی به فضای صنایع از این جهت شده است.

نظری اذعان داشت: هزار کیلومتر روکش آسفالت در جاده‌های استان در یکسال اخیر به سرانجام رسیده است و پیش از این در هر سال حدود ۲۰۰ کیلومتر جاده‌ها روکش آسفالت می‌شد که این افزایش ۵ برابری نشانه حرکت تحولی همکاران استان است.

استاندار خراسان رضوی یادآور شد: همچنین زمین برای ۱۸۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن تامین شده است و در هفته دولت واحدهایی که به مرحله بهره‌برداری رسیده در مراسمی افتتاح رسمی خواهد شد.

نظری در خاتمه خاطرنشان کرد: افزایش ۳۵۰ مگاواتی تولید برق در استان و گازرسانی به ۱۶۸ روستای خراسان رضوی نیز جزو کارهایی است که از ابتدای دولت برای تسریع خدمت به مردم انجام شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه