English

استاندار خراسان رضوی:

بهره برداری ۹ هزار و ۴۷۷ واحد مسکونی در خراسان رضوی

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: این واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن در استان به ارزش پنج هزار میلیارد ریال افتتاح می شود که هزار و ۱۲۰ واحد از آن مربوط به حاشیه شهر مشهد است.

بهره برداری ۹ هزار و ۴۷۷ واحد مسکونی در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری؛ استاندار خراسان رضوی ابرازداشت: ۹ هزار و ۴۷۷ واحد مسکونی در خراسان رضوی امروز پنجم شهریور ماه طی ارتباط ویدئو کنفرانسی با رییس جمهور به بهره برداری رسید.

نظری در ادامه این سخنان اضافه کرد: این واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن در استان به ارزش پنج هزار میلیارد ریال افتتاح می شود که هزار و ۱۲۰ واحد از آن مربوط به حاشیه شهر مشهد است.

استاندار خراسان رضوی همچنین اظهارداشت: سهم ابلاغی استان از نهضت ملی مسکن ۳۹۱ هزار واحد مسکونی است که ساخت ۱۹۵ هزار واحد از این تعداد به عنوان مسکن حمایتی در دستور کار است.

وی گفت: در این بخش نیز ثبت نام ۱۲۶ هزار نفر نهایی شده است و تامین زمین به عنوان نخستین مولفه در این حوزه بسیار مورد تاکید است و در این راستا تا کنون بیش از چهار هزار هکتار زمین برای ۱۸۰ هزار واحد مسکونی تامین و ۱۸۹ سایت در استان آماده سازی شده است.

نظری ادامه داد: برای صدور پروانه رایگان نیز توافقاتی با ۶۵ شهرداری در خراسان رضوی صورت گرفته و خدمات نظام مهندسی نیز رایگان است و همچنین عملیات اجرایی ساخت بیش از ۲۳ هزار واحد مسکونی در روستاها آغاز شده است.

استاندار خراسان رضوی همچنین تصریح کرد: ۲ هزار و ۲۹۷ مورد ثبت نام در واگذاری مسکن طرح جوانی جمعیت نیز نهایی شده و هزار و ۴۸۴ مورد از این تعداد واگذار شده است.

نظری خاطرنشان کرد: بهره برداری از بخش های اول و دوم مجتمع ۲ هزار و ۱۱۰ واحدی شاملو از جمله طرح هایی است که امروز در مشهد طی ارتیاط ویدئوکنفرانسی با رییس جمهوری بهره برداری شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه