English

نماینده مردم کاشمر در مجلس:

حقوق بازنشستگان کفاف ۱۰ روز زندگی آنها را هم نمی‌دهد

نماینده مردم کاشمر در مجلس بیان کرد: حقوق بازنشستگان باید ۹۰ درصد حقوق کارمندان شود زیرا بودجه این موضوع نیز مشخص شده است و بنابراین اگر دولت اجرا نمی‌کند حداقل به مردم توضیح دهد که دلایل اجرایی نشدن آن چیست.

حقوق بازنشستگان کفاف ۱۰ روز زندگی آنها را هم نمی‌دهد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حجت الاسلام جواد نیک‌بین؛ نماینده مردم کاشمر، بردسکن، خلیل آباد و کوهسرخ در مجلس شورای اسلامی در سخنانی عنوان کرد: موضوعات و قوانینی که در مجلس شورای اسلامی مصوب و در شورای نگهبان تأیید می‌شود، دولت بخش زیادی از آن را اجرا نمی‌کند.

حجت الاسلام نیک‌بین در تذکر شفاهی در خصوص عدم اجرای بخش زیادی از  قوانین مصوب مجلس توسط دولت ابرازداشت: همسان‌سازی حقوق کارمندان لشکری و کشوری یکی از همین موارد است بگونه‌ای که اگر از بازنشستگان و کارمندان سپاه، نیروی انتظامی و ارتش میزان حقوقشان را سوال کنید خودتان متوجه این مسئله خواهید شد.

نماینده مردم کاشمر و بردسکن در مجلس متذکر شد: حقوق بازنشستگان کفاف ۱۰ روز زندگی آنها را هم نمی‌دهد و بر اساس قانون مصوب در مجلس شورای اسلامی، حقوق بازنشستگان باید ۹۰ درصد حقوق کارمندان شود زیرا بودجه این موضوع نیز مشخص شده است و بنابراین اگر دولت اجرا نمی‌کند حداقل به مردم توضیح دهد که دلایل اجرایی نشدن آن چیست.

وی افزود: با وجود اینکه برای بررسی شفافیت ماه‌ها کار کارشناسی انجام گرفت و ۱۷۸ نفر از نمایندگان آن را امضا و در نهایت شورای نگهبان نیز موضوع شفافیت را تأیید کرد اما در مجمع تشخیص مصلحت نظام مانده است.

نماینده مردم کاشمر و بردسکن در مجلس ضمن اعتراض نسبت به عدم اجرای موضوع شفافیت در مجلس شورای اسلامی ، تأکید کرد: زودتر کار را انجام دهید تا مردم از بلاتکلیفی درآیند و این قانونی که نقطه اوج مجلس بوده به پاشنه آشیل تبدیل نشود.

حجت الاسلام نیک‌بین تاکید کرد: واردات خودرو موجب رفاه، ارزآوری و اشتغال می‌شود، و اگر دولت می‌خواهد رفاه مردم تأمین شود باید قوانین مصوب مجلس را اجرا کند و در صورت عدم اجرا باید دلایل آن را نیز بیان کند تا اصلاحات لازم انجام شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه