English

فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی:

شناسایی و کشف مواد مخدر در مرزهای شرقی کشور

فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی بیان کرد: امروز مرزبانان مجاهد بیش از هر زمانی آمادگی و توان پاسخگویی به هر گونه تجاوز و تعرض به خاک میهن عزیزمان را دارند و اجازه انجام اعمال خلاف قانون را به مخلان نظم و امنیت نمی‌دهند.

شناسایی و کشف مواد مخدر در مرزهای شرقی کشور

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، سردار مجید شجاع؛ فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی در سخنانی اعلام کرد: مرزبانان این فرماندهی با اشرافیت اطلاعاتی به خودروی سواری که قصد انتقال مواد از استان های جنوبی کشور را داشت مشکوک شده و در بازرسی خودرو مقدار ۷۱ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک و حشیش که بطرز ماهرانه جاساز شده بود را کشف کردند.

سردار شجاع همچنین اضافه کرد: مرزبانان استان در عملیاتی دیگر موفق شدند مقدار ۶۲۰ لیتر پیش ساز مواد مخدر در قالب ۳۱ گالن ۲۰ لیتری را از یک دستگاه خودرو کشف و ضمن توقیف خودرو راننده آن را دستگیر و تحویل مراجع قضایی دهند.

 فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی در ادامه سخنان خود ابرازداشت: ضمن قدردانی از تلاش مرزبانان، مبارزه با قاچاق موادمخدر از اولویت های فرماندهی مرزبانی منطقه شرق و خراسان رضوی می باشد.

سردار شجاع متذکر شد: امروز مرزبانان مجاهد بیش از هر زمانی آمادگی و توان پاسخگویی به هر گونه تجاوز و تعرض به خاک میهن عزیزمان را دارند و اجازه انجام اعمال خلاف قانون را به مخلان نظم و امنیت نمی‌دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه