English

حادثه برای زائران ایرانی/تصادف اتوبوس و تریلی ۲۹ کشته و زخمی برجای گذاشت

دبیر ستاد اربعین دانشگاه علوم پزشکی آبادان، از مصدومیت و فوت ۲۹ زائر ایرانی در پی حادثه تصادف یک تریلی با اتوبوس در محور بصره به ناصریه کشورعراق خبر داد.

حادثه برای زائران ایرانی/تصادف اتوبوس و تریلی ۲۹ کشته و زخمی برجای گذاشت

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، سید نادر نقیبی دبیر ستاد اربعین دانشگاه علوم پزشکی آبادان اعلام داشت: ۲۳ نفر در این حادثه مصدوم و ۶ نفر نیز جان خود را نیز دست دادند.

وی اظهار کرد: این حادثه تصادف بین ۲ خودروی سنگین تریلی و اتوبوس در محور بصره به ناصریه در عراق رخ داد که حادثه دیدگان در ۲ مرحله از طریق مرز شلمچه به کشور منتقل شدند.

وی گفت: چهار دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس امبولانس با هماهنگی پست فرماندهی حادثه ICP، از نزدیکترین پایگاه‌های سیار اورژانس ۱۱۵ مستقر در شلمچه به نقطه صفر مرزی اعزام و تعداد ۱۶ مصدوم را از طرف عراق تحویل گرفته شدند.

نقیبی افزود: در ادامه انتقال زائرین حادثه دیده در کشور عراق، پس از تماس دوم با مرکز پست فرماندهی حادثه مستقر در شلمچه ،۶ نفر فوتی و هقت مصدوم ایرانی از طریق مرز شلمچه تحویل گرفته شدند که بلافاصله مقدمات انتقال حادثه دیدگان در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت: ۲ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس با هماهنگی پست فرماندهی حادثه ICP، از نزدیکترین پایگاه‌های سیار اورژانس ۱۱۵ مستقر در شلمچه به نقطه صفر مرزی اعزام و مصدومان از طرف عراق تحویل گرفته شدند.

نقیبی بیان کرد: پس از رسیدن خودروهای اورژانس و تحویل مجروحان، اقدامات تریاژ و امداد بر بالین مصدومان انجام و ضمن دریافت خدمات درمانی در نقطه صفر مرزی، کارشناسان اورژانس ۱۱۵ مصددمان را به بیمارستان طالقانی شهرستان آبادان انتقال دادند.

به گزارش خبرگزاری موج، شلمچه و چذابه ۲ گذرگاه اربعین حسینی استان خوزستان هستند.

شلمچه در ۱۵ کیلومتری غرب خرمشهر مهمترین گذرگاه مرزی استان خوزستان برای تردد زائران اربعین حسینی است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه