English

سخنگوی اورژانس خوزستان خبر داد؛

تصادفات ۲۴ ساعت گذشته در استان، چهار کشته و نوزده زخمی برجا گذاشت

سخنگوی اورژانس ۱۱۵ خوزستان گفت: وقوع هشت فقره تصادف رانندگی طی۲۴ ساعت گذشته در جاده‌های استان چهار کشته و ۱۹ مصدوم به جا گذاشت.

تصادفات ۲۴ ساعت گذشته در استان، چهار کشته و نوزده زخمی برجا گذاشت

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان به نقل از روابط عمومی مرکز اورژانس ۱۱۵ خوزستان عارف شرهانی بیان کرد: بر اثر برخورد خودروهای اتوبوس و سمند در محور بستان - سوسنگرد یک مرد ۲۴ ساله جان خود را از دست داد.

وی افزود: در حادثه واژگونی یک دستگاه خودروی پژو پارس در محور چذابه به سمت یادمان عملیات طریق القدس پنج نفر مصدوم شدند که شامل یک پسربچه ۲ ساله و ۲ مرد ۲۳ و ۲۶ ساله و ۲ زن ۱۹ و ۶۷ ساله گزارش شده که توسط ۲ دستگاه آمبولانس ۱۱۵ به مرکز درمانی طریق القدس بستان اعزام شدند.

شرهانی به واژگونی پژو ۴۰۵ در محور هندیجان - دیلم اشاره کرد و گفت: در این تصادف یک زن ۶۰ ساله مجروح شد و توسط نیروهای امدادی اورژانس به بیمارستان شهدای هندیجان انتقال یافت.

سخنگوی اورژانس ۱۱۵ خوزستان اظهار کرد: در حادثه‌ای دیگر به دنبال واژگونی یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ در محور رامهرمز به بهبهان سه نفر کشته شدند و یک نفر مصدوم شد که فوت شدگان شامل یک مرد ۳۴ ساله، زن ۳۲ ساله و یک دختربچه ۹ ساله اعلام شده و یک دختر بچه ۲ ساله نیز مصدوم و به بیمارستان انتقال یافته است.

وی ادامه داد: در برخورد خودروی پراید با یک دستگاه موتورسیکلت در محور رامهرمز- بهبهان ۲ نفر مرد ۲۲ و ۲۳ ساله مصدوم و به درمانگاه جایزان منتقل شدند.

شرهانی به برخورد چند خودرو به دلیل مه شدید و نبود دید کافی در خوزستان اشاره کرد و گفت: این حادثه در جاده هندیجان به ماهشهر در روز شنبه اتفاق افتاد و یک مرد ۲۸ ساله مصدوم و به بیمارستان هندیجان منتقل شد.

سخنگوی اورژانس ۱۱۵ خوزستان اضافه کرد: در تصادفی دیگر واژگونی یک دستگاه خودروی پژو پارس در محور شوش - اندیمشک در ساعت ۷:۰۵ دقیقه امروز ۶ مصدوم به جا گذاشت که شامل سه زن ۱۷، ۲۰ و ۴۳ ساله و ۲ دختربچه سه و هفت ساله و یک مرد ۵۰ ساله گزارش شده است که توسط آمبولانس‌های ۱۱۵ و هلال احمر به بیمارستان نظام مافی شوش اعزام شدند.

سخنگوی اورژانس ۱۱۵ خوزستان بیان کرد: همچنین در یک حادثه دیگر در صبح روز شنبه در جاده گتوند به شهرک بنی نجار سه نفر مصدوم و به مراکز درمانی انتقال یافتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه