English

اکیپ های نظارتی دامپزشکی در ایام ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ بر بازار نظارت دارند

مدیرکل دامپزشکی خوزستان گفت: این طرح بر اساس ابلاغ و دستورالعمل سازمان دامپزشکی کشور به مدت 33 روز از 19 اسفند تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد یافت.

 اکیپ های نظارتی دامپزشکی در ایام ماه مبارک رمضان و نوروز 1403 بر بازار نظارت دارند
به گزارش خبرگزاری موج خوزستان

، ناصر عسکری فرد مدیرکل دامپزشکی استان با بیان اینکه این طرح به منظور اطمینان از تامین فرآورده های خام دامی و بهداشتی در ماه مبارک رمضان و ایام نوروز اجرا می‌شود، گفت: بیش از 225 نفر از دامپزشکان و کارشناسان دامپزشکی این استان در قالب 80 گروه (اکیپ) ثابت و سیار در این طرح شرکت می‌کنند.

وی درخصوص نحوه فعالیت این اکیپ‌ها گفت: اکیپ های دامپزشکی در تمام ایام تعطیل و غیر تعطیل  در ۲ نوبت کاری صبح و بعدازظهر به طور پیوسته و تمام وقت، در تمام سطح استان فعال هستند تا به صورت مضاعف کار نظارت بهداشتی را بر مراکز تولید، نگهداری و عرضه فرآورده های خام دامی انجام دهند.

مدیرکل دامپزشکی خوزستان افزود: با اجرای این طرح درصدد هستیم تا بهداشت و سلامت محصولاتی که در اختیار شهروندان قرار می‌گیرند را تامین کنیم.

وی افزود: عوامل اجرایی دامپزشکی استان خوزستان ضمن بازدید و نظارت بهداشتی بر فعالیت مراکز مورد نظر در صورتی که با موارد غیربهداشتی برخورد کنند، متخلفین را به مرجع قضایی معرفی و با افراد متخلف برخورد خواهند کرد.

عسکری فرد از شهروندان خواست درصورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی در اماکن عرضه مانند عرضه گوشت قرمز بدون برچسب شناسنامه لاشه و عرضه مرغ قطعه بندی شده فاقد هویت، آن را به شماره 061-33361353 دفتر نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی دامپزشکی استان اطلاع دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه