English

پرونده قتل روحانی اهل ماهشهر بررسی می شود

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در دیدار با خانواده "حجت الاسلام‌ و المسلمین اکرمی" روحانی اهل ماهشهر و معاون حوزه علمیه این شهرستان خواستار تسریع در بررسی پرونده قتل وی شد.

پرونده قتل روحانی اهل ماهشهر بررسی می شود
به گزارش خبرگزاری موج خوزستان

، حجت‌الاسلام ‌والمسلمین حسین رفیعی شامگاه سه‌شنبه در دیدار با خانواده "حجت‌الاسلام ‌و المسلمین حمزه اکرمی"، روحانی مقتول ماهشهری، بیان کرد: به نمایندگی از آیت‌الله اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه کشور، نزد خانواده این شهید حضور یافتم.

وی با تاکید بر اینکه آیت‌الله اعرافی دستور داد که مسائل این خانواده پیگیری و رسیدگی شود، افزود: مسئولان و متولیان امر در ماهشهر از جمله امام‌جمعه، مدیر حوزه علمیه و سایر مسئولان مربوطه باید به امور خانواده مقتول رسیدگی کنند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: از همه مسئولان درخواست می‌شود حکم قاتل حجت‌الاسلام‌ و المسلمین اکرمی به‌ سرعت اجرا شود.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام‌و المسلمین اکرمی معاون حوزه علمیه ماهشهر اوایل فروردین ماه امسال به قتل رسید که متهم به قتل ایشان یک روز بعد در استان بوشهر بازداشت شد.

آیت الله کعبی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و نماینده ولی فقیه در استان نیز پیش از این خواستار رسیدگی فوری به پرونده قتل وی شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه