English

جلسه کارگروه حقوقی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان در سال جدید تشکیل شد

مدیر کل حفاظت محیط زیست خوزستان در جلسه کارگروه حقوقی گفت: در سال گذشته بیش از ۹۰۸ پرونده تخلفات زیست محیطی در سطح استان تشکیل شده است‌

جلسه کارگروه حقوقی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان در سال جدید تشکیل شد
به گزارش خبرگزاری موج خوزستان

، نخستین جلسه کارگروه حقوقی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان در سال جدید به ریاست مدیر کل حفاظت محیط زیست استان و با حضور اعضای این کارگروه تشکیل شد .

داود میرشکار مدیر کل حفاظت محیط زیست خوزستان در این جلسه گزارشی از عملکرد اداره حقوقی ارائه نمود و گفت: در سال ۱۴۰۲ بیش از ۹۰۸ پرونده تخلفات زیست محیطی در استان تشکیل شده که از این تعداد ۳۶۳ پرونده به موضوع شکار و صید ،۹۴ پرونده مربوط به تخریب و تصرف عدوانی ،۳۳۶ پرونده به تخلفات آلودگی های زیست محیطی ( عدم مدیریت پسماند ، آب ، هوا و خاک ) و ۱۱۵ مورد نیز پرونده متفرقه بوده است .

وی افزود : در این مدت تعداد ۳۲۴ پرونده منجر به صدور حکم به نفع محیط زیست گردید و ۳۴۰ هکتار از از اراضی تصرف شده نیز رفع تصرف گردید.

میرشکار در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع استمرار دوره های آموزشی در بخش حقوقی برای کارکنان اداره کل تاکید کرد و گفت: در این بخش باید یک تقویم آموزشی تهیه و از ظرفیت دستگاه قضایی استان نیز برای آموزش همکاران بهره گرفته شود.

وی همچنین خواستار تشکیل جلسات شورای حقوقی به صورت منظم شد و گفت: با توجه به نیاز منطقه ای باید برای رفع مشکلات از مسئولین حقوقی سازمان در این گونه نشست ها دعوت بعمل آید.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان از بخش حقوقی خواست تا در تشکیل پرونده های مهم نظرات کمیته حقوقی اخذ و اعضا در جریان مراحل این گونه پرونده ها قرار گیرند .

در این نشست هر یک از اعضا پیشنهادات و مشکلات در حوزه کاری خود را ارائه نمودند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه