English

فرماندار شوشتر:

برای تامین برق تابستان مشکلی نداریم

فرماندار شوشتر گفت: پایداری شبکه برق این شهرستان برای فصل تابستان امسال با افزایش ظرفیت و بهینه‌سازی پست برق انجام شده است.

برای تامین برق تابستان مشکلی نداریم
به گزارش خبرگزاری موج خوزستان

، سید محسن سید موسوی عنوان کرد: پست ۱۳۲ به ۳۳ کیلوولت فرعی شوشتر که برق بخش‌های گسترده‌ای از شهرستان شوشتر و روستا‌های اطراف آن را تامین می‌کند برای تامین برق پایدار، بهینه‌سازی و افزایش ظرفیت پیدا کرد و با این اقدام تابستان پیش‌رو با چالش کمتری روبرو خواهیم بود.

وی با اشاره به میزان اعتبار این پروژه تصریح کرد: اعتباری بالغ بر یک هزار و ۷۶۸ میلیارد ریال برای این طرح مهم هزینه شده است.

سید موسوی ادامه داد: ۲ دستگاه ترانس قدیمی موجود در پست هر کدام به ظرفیت ۲۷ مگاولت آمپر تعویض و ۲ دستگاه ترانس جدید به ظرفیت هرکدام ۳۰ مگاولت آمپر مونتاژ و جایگزین آنها شد، در مجموع ظرفیت پست فرعی شوشتر از ۱۱۴ مگاولت آمپر به ۱۴۰ مگاولت آمپر افزایش پیدا کرده است.

فرماندار شهرستان شوشتر در ادامه بیان کرد: علاوه بر نوسازی ترانس‌ها و افزایش ظرفیتی که انجام شد، یک دستگاه ترانسفورماتور زمین، تعویض رله‌های مربوطه و تکمیل سیستم حفاظتی به همراه تعویض ۲ دستگاه بریکر ۱۳۲ کیلوولت قدیمی با بریکر‌های جدید و تعویض۶ عدد CT ۱۳۲ کیلوولت ورودی ترانس‌ها، در پست مذکور اجرایی شد.

شرکت برق منطقه‌ای خوزستان مسئولیت تامین و انتقال برق در ۲ استان خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه