English

آمارهای وحشتناک انجام عمل زیبایی در ایران/ برخی عوارض بازگشت ندارد

مشکل افراد جامعه ما به ویژه جوانان و نوجوانان این است که افراد خود را دوست ندارند، به همین دلیل عمل های متعدد زیبایی انجام می دهند که برخی از آنها عوارضی را در پی دارد که جبران آن ممکن نیست.

آمارهای وحشتناک انجام عمل زیبایی در ایران/ برخی عوارض بازگشت ندارد

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج ، مشکل افراد جامعه ما به ویژه جوانان و نوجوانان این است که افراد خود را دوست ندارند و به همین دلیل عمل های متعدد زیبایی انجام می دهند که برخی از آنها عوارضی را در پی دارد که جبران آن ممکن نیست و آمار انجام این چنین عمل ها را نیز در کشور صعودی کرده است.

مردم تنها به دلیل چشم و هم چشمی گاهی عمل های زیبایی را انجام می دهند که اصلا ضرورتی برای انجام آن ندارد.

گفته می شود ایران دارای رتبه 20 در عمل های زیبایی و رتبه یک در برخی عناوین مانند عمل زیبایی بینی است.

دکتر گلاره افشار مشاور و مدیر داخلی مجموعه زیبایی یوتوپیا در این خصوص اظهارداشت: مراکز غیر معتبر بسیاری در حوزه زیبایی در حال فعالیت هستند و متاسفانه نظارتی در این خصوص صورت نمی گیرد.

عمل زیبایی

وی با بیان اینکه افراد بسیاری پس از مراجعه به مراکز غیر مجاز و ایجاد عوارض به ما مراجعه می کنند، افزود: متاسفانه در اغلب موارد امکان رفع کامل مشکل ایجاد شده وجود ندارد.

مدیر داخلی مجموعه زیبایی یوتوپیا بیان کرد: ما مخالف انجام کارهای زیبایی نیستیم، بلکه افراد باید برای انجام کارهای زیبایی اولویت بندی قائل باشند، فردی که دندان های خرابی دارد ابتدا باید به دندانپزشکی مراجعه کند و بعد برای  تزریق فیلر لب به ما مراجعه کند.

افشار با اشاره به اینکه ما در کلینیک زیبایی یوتوپیا انواع خدمات از جمله  با استفاده از دستگاه  برای افزایش کیفیت پوست، لایه برداری  ،  فیشیال جهت جوانسازی، لیفت با نخ و رفع موهای زائد انجام می دهیم، خاطرنشان کرد: در کنار این خدمات از متخصصین مغز اعصاب، روانشناس و تغذیه نیز برای ارائه خدمات بهتر استفاده می کنیم.

وی گفت: از متخصصین تغذیه برای لاغری و انجام خدمات ترکیبی در کنار تزریق ژل چربی سوز و دستگاه استفاده می شود.

دکتر آزاده راد روانشناس  نیز در این خصوص اظهار داشت: چیزی  که در حال حاضر در دنیای ما به ویژه ایران  اتفاق می افتد  این است که آدم ها خودشان را دوست ندارند  و این  دوست نداشتن خود سبب شده  کارهایی  را انجام دهند که خارج از  چارچوب ها و اصول ها است.

 وی بیان کرد: ما اگر ذات خود را دوست داشته  باشیم و فهمیده باشیم چه کسی هستیم آن زمان است که می دانیم   چه کارهایی را باید انجام دهیم .

این روانشناس کلینیک زیبایی یوتوپیا افزود: اینجا مرکزی است که برای رفع نقص افراد بوده و اگر فرد فکر میکند نقضی در ظاهرش  وجود دارد که میتواند با علم پزشکی  آن  را به نقطه عطفی رساند که سبب شود که من میتوانم این ذات خود را بیشتر دوست داشته باشم به این مرکز مراجعه کند.

عمل زیبایی

راد عنوان کرد: مشکل آنجاست که در برخی مواقع کارهای خارج از قاعده و قانون انجام می دهیم  و فکر میکنیم حتما اگر این مد وجود دارد  و اگر این اتفاق داره میفتد من نیز  باید آن را انجام دهم.

وی افزود: در این مرکز اگر کاری برای فردی مناسب نیست با مشاوره صحیح آن کار را برایشان انجام نمی دهد.

این روانشناس کلینیک زیبایی یوتوپیا  عنوان کرد: در حال حاضر با نسلی روبرو هستیم که دنبال انجام کارهای زیبایی خارج از قواعد و قانون هستند چرا که در کنار افرادی زندگی می کنند که مدام روی خود تغییراتی خارج از چارچوب  انجام می دهند.

راد اظهار کرد: چقدر ما وارد دنیایی شدیم که  تخصص آن را نداریم،  در حال حاضر شاهد آن هستیم که مراکز زیبایی داریم اما علم و دانش  درکنار  فعالیتشان نیست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه