English

تفاهم نامه همکاری ارتش و سازمان اورژانس کشور امضا شد

در راستای بهره‌مندی از قابلیت‌ها، ظرفیت‌ها و تعامل و همکاری در زمینه‌های علمی، پژوهشی و درمانی، تفاهم نامه‌ همکاری بین ارتش جمهوری اسلامی ایران و سازمان اورژانس کشور امضا شد.

تفاهم نامه همکاری ارتش و سازمان اورژانس کشور امضا شد

به گزارش خبرگزاری موج، در راستای بهره‌مندی از قابلیت‌ها، ظرفیت‌ها و تعامل و همکاری در زمینه‌های علمی، پژوهشی و درمانی تفاهم‌نامه همکاری با حضور امیر دریادار دوم مصطفی مداح معاون بهداشت، امداد، درمان و آموزش پزشکی ارتش و دکتر جعفر میعادفر، رئیس سازمان اورژانس کشور منعقد شد.

امیر دریادار دوم مداح در این مراسم با اشاره به ظرفیت‌های ارتش در زمینه‌های علمی، پژوهشی و درمان گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران همیشه در مشکلات، بلایا و سختی‌ها در کنار مردم بوده که نمونه آن حضور در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا است.

وی با تاکید بر وضعیت جغرافیایی کشور گفت: ایران با توجه به موقعیت جغرافیایی و طبیعی خود همیشه در معرض بلایای طبیعی است که می‌طلبد همواره آماده باشیم و با تجهیزات به‌روز و آمادگی بتوانیم خسارات ناشی از این بلایا را کمتر کنیم و هماهنگی و همکاری در این مشکلات می‌تواند بسیار راه گشا و آرام‌بخش باشد.

جعفر میعاد فر، رئیس سازمان اورژانس کشور هم با ابراز رضایت از همکاری‌های ارتش در بحران و بلایا گفت: وقتی ارتش جمهوری اسلامی ایران را در بحران کنار خود می‌بینیم، آرامش خاطر داریم، چرا که با روحیه ایثار و از خودگذشتگی دلاورمردان ارتشی آشنا هستیم و به چشم خود این حماسه‌ها و ایثارگری‌های آنان را دیده‌ایم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه