English

معاون رئیس جمهور در امور خانواده:

خانواده ایرانی سال آینده در ۹ محور حمایت می‌شود

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده از برنامه‌های حمایتی این نهاد از خانواده‌ها در ۹ محور تا سال آینده خبر داد.

خانواده ایرانی سال آینده در ۹ محور حمایت می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج، انسیه خزعلی در مراسم تجلیل از بازنشستگان و خانواده های مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری سالن اجلاس سران گفت: پیامبر اکرم (ص) می فرمایند یک ساعت نشستن در کنار خانواده بهتر از اعتکاف در مسجد النبی است. همچنین ارتباطی که برای رحمت و مودت بین خانواده ها تبادل می شود بسیار اهمیت دارد زیرا سبب پر کردن خلأءهای جامعه خواهد شد.

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده افزود: گفتمان محبت آمیزی که بین خانواده رد و بدل می شود بسیار ثواب دارد و این محبت و هدیه، تحکیم و انسجام خانواده را در پی خواهد داشت تا مهر خانواده ها افزون شود.

وی با اشاره برنامه های معاونت ریاست جمهوری برای کمک به تحکیم خانواده اظهار داشت: با کمک نهادها و ارگان هایی که برای کمک به استحکام خانواده تلاش می کنند، چنین رویدادهایی برای همبستگی و انسجام خانواده تا سال آینده ادامه خواهد داشت و مراسم اختتامیه آن نیز برگزار خواهد شد.

خزعلی درباره رویدادهایی که در این مدت برگزار می شود، توضیح داد: این رویدادها در ۹ محور با پشتیبانی نهادهای دولتی انجام خواهد شد تا همه مسائل خانواده را بررسی و رصد کنند.

وی درباره عناوین محورهایی که در دستور کار معاونت امور زنان ریاست جمهوری و سایر نهادهای مرتبط قرار دارد، تصریح کرد: گروه مدیریت و موفقیت خانواده، تربیت دینی خانواده، مد و لباس خانواده، رسانه و خانواده، تغدیه و سفره خانواده، بازی و اوقات فراقت خانواده، اصالت و فرهنگ خانواده، سلامت خانواده و جمعیت و نشاط خانواده از جمله مسائلی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

در پایان این مراسم از برخی بازنشستگان نهاد ریاست جمهوری قدردانی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه