English

جانشین فرمانده کل سپاه:

دشمنان انقلاب همه جانبه در مقابل اقتدار ملت شکست خوردند

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران ابراز داشت: حقیقت امروز اینکه دشمنان انقلاب شکست همه جانبه در مقابل اقتدار ملت ایران خوردند.

دشمنان انقلاب همه جانبه در مقابل اقتدار ملت شکست خوردند

به گزارش خبرگزاری موج، سردار سرتیپ پاسدار علی فدوی در جریان سفر به استان مرکزی در نشستی با روسای دانشگاه‌های استان افزود: دشمنان با تصویر سازی غلط و روایات نادرست به دنبال ناکارآمد نشان دادن انقلاب اسلامی هستند که جهاد تبیین راهکار موثر برای مقابله با تلاش‌های آنان است که باید مورد توجه باشد و مخاطب اصلی این میدان نوجوانان و جوانان هستند.

وی ادامه داد: دشمن در همه راهبردهای خود علیه انقلاب با شکست سنگین مواجه شده و این به برکت وجود رهبری، بصیرت مردم و حضور جوانان غیرتمند در عرصه‌های مختلف خصوصا بخش‌های علمی و دانشگاهی است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران اضافه کرد: دانشگاه منشا شکل گیری هویت فرهنگی جامعه و دانشجو و اساتید مظهر اقتدار جامعه هستند و در گام دوم انقلاب دانشگاه‌ها نقشی مهم و اثرگذار دارند و باید ترویج کننده و توسعه دهنده ارزش‌های اسلامی، اخلاقی و انقلابی باشند و با برنامه ریزی دانشجویان را با مفاهیم و معارف اسلامی آشنا کنند.

سردار فدوی گفت: انقلاب اسلامی سرآغاز حاکمیت اسلام ناب محمدی(ص) با رهبری حکیمانه امام خمینی(ره) رقم خورد و در طول ۴۵ سال گذشته به درختی تنومند تبدیل شده و مکتب امامین انقلاب به ملت ایران کرامت، استقلال، آزادی و عزت داد.

وی افزود: مردم ایران فرهنگ ما می‌توانیم را در مکتب امامین انقلاب به خوبی آموختند و جوانان ایران اسلامی در همین مکتب به خودباوری و خودکفایی رسیدند و لذا خلق دستاوردهای عظیم در بخش‌های مختلف کشور و اقتدار روز افزون به برکت اندیشه و تفکر امامین انقلاب اسلامی است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: واقعیت و حقیقت انقلاب اسلامی برگرفته از قرآن و معنویت مبتنی بر اسلام ناب محمدی(ص) است و لذا این اقتدار و کارآمدی برگرفته از اندیشه‌های قرآنی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه