English

رئیس جمهور:

شرکت‌های نوپا مورد حمایت دولت قرار می‌گیرند

رئیس جمهور گفت: متاسفانه به بخش‌های خرد توجه کمتری می‌شود، اما لازم است شرکت‌های نوپا مورد حمایت قرار گیرند.

شرکت‌های نوپا مورد حمایت دولت قرار می‌گیرند
به گزارش خبرگزاری موج

رئیس جمهور گفت: متاسفانه به بخش‌های خرد توجه کمتری می‌شود، اما لازم است شرکت‌های نوپا مورد حمایت قرار گیرند.

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی عصر پنجشنبه در جمع نخبگان پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: چند تن از اساتید که اینجا سخن گفته و نقطه نظر خود را بیان کردند، مطالباتشان را یادداشت کردم و این جلسه برای بنده بسیار مغتنم بود.

وی تصریح کرد: ما در کشور از علم و دانشمان بهره ببریم و دانایی‌ها را به توانایی‌ها تبدیل کنیم که دانش بنیان‌ها این نیاز کشور را فراهم ساختند و لازم است بحث تجاری سازی و بازار یابی برای آنها صورت بگیرد.

رئیس جمهور گفت: در راستای تأکیدات مقام معظم رهبری به اقتصاد مقاومتی، اقتصاد دیجیتال مطرح می‌شود که باید مورد توجه قرار گیرد، باید همه حوزه‌های اقتصادی را با استفاده از دانش به روز کنیم و دانشگاه در کنار اقتصاد، صنعت، معدن و کشاورزی قرار گیرد و به این ترتیب علم، دانش و فناوری در همه عرصه‌ها عجین شود.

حجت الاسلام رئیسی با اشاره به اینکه اگر این اقدامات صورت گیرد هم هزینه‌ها کاهش می‌یابند و هم محصول، کمیت، کیفیت افزایش می‌یابد بیان داشت: همه اینها در جهت محور شدن تولید در راستای دانش صورت می‌گیرد که کار جهادی را می‌طلبد.

وی با اذعان بر اینکه رفع موانع در دستور کار اولویت‌دارم است و به دنبال تسهیل همه فرایند دانش‌بنیان‌ها هستم تشریح کرد: مشکل عمده دانش‌بنیان‌ها دریافت تسهیلات است، صندوق حمایت از فناوری در این زمینه وجود دارد، تبصره ۱۸ هست و بانک‌ها باید در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.

 

بیشتر بخوانید:

مردم غزه قطعا پیروز جنگ نابرابر هستند

در طول ۲ سال اخیر تنش آبی در سه هزار و ۵۰۰ روستا برطرف شده است

۱۵ طرح آبرسانی و برق در چهارمحال و بختیاری با حضور رئیس جمهوری افتتاح شد

اجرای طرح‌های آبرسانی نیمی از مشکلات شهرکرد را حل می‌کند

رئیس جمهور وارد چهارمحال و بختیاری شد

رئیس‌جمهوری به استان چهارمحال و بختیاری می‌رود

 

رئیسی گفت: کارهای فناورانه می‌تواند آورده بسیاری برای ما در اقتصاد داشته باشد و نتیجه آن برای سرمایه‌گذار، فناور و اقتصاد کشور می‌تواند مؤثر واقع شود.

وی با تاکید بر اینکه لازم است شرکت‌های نوپا مورد حمایت قرار گیرند عنوان کرد: بانک‌ها حتماً برای تسهیل کار به کمک شرکت‌های دانش‌بنیان بیایند و راه را برای بخش‌های خرد و کلان آسان کنند.

رئیسی عنوان کرد: استاندا در شورای اداری اعلام کند هر محصولی در کشور تولید می‌شود باید مورد حمایت باشد و بستن قرارداد درصورت کمبود آن محصول با خارج از استان مجاز است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه