English

معاون هماهنگ کننده سپاه:

نتانیاهو راهی جز خودکشی ندارد

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ابراز داشت: مردم رژیم غاصب صهیونیستی نیز گروگان نخست‌وزیر خود شده و اگر این مسیر را همچنان ادامه دهد نتانیاهو راهی جز خودکشی ندارد و در بن‌بست بدی قرار گرفته است.

نتانیاهو راهی جز خودکشی ندارد
به گزارش خبرگزاری موج

، سردار علی نقدی در پنجمین اجلاس مجمع عالی بسیج گلستان در پردیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، افزود: مردم مظلوم فلسطین ۷۵ سال بعد از اشغال سرزمین‌ خود، عملیات طوفان الاقصی را آفریدند.

وی بیان کرد: جهادی که در برابر رژیم غاصب صهیونسیتی در غزه رخ داد قابل تامل است، بطوری که صبر و مقاومت این مردم ۱۰۰ برابر بالاتر از عملیات طوفان اثر دارد و این جهاد جهان را بیدار کرده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران گفت: امروز کل بشریت در این جهاد به این واقعیت رسیده و این بزرگترین دستاورد بود.

نقدی اضافه کرد: استکبار جهانی با وجود اینکه می‌داند مسیر غلطی را انتخاب کرده ولی آن را ادامه می‌دهد و مسیر مرگبار را در پیش گرفته است و یقین بدانید که این اتفاق منجر به سقوط ظلم می‌شود.

وی گفت: مردم رژیم غاصب صهیونیستی نیز گروگان نخست‌وزیر خود شده و اگر این مسیر را همچنان ادامه دهد نتانیاهو راهی جز خودکشی ندارد و در بن‌بست بدی قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: همه دنیا بین ۲ تفکر و تمدن را مقایسه می‌کنند امروز دنیا در خلأ ایدیولوژیک است و رژیم صهیونیستی هم توحش خود را به نمایش گذاشته است.

نقدی افزود: بسیج باید هم در شناخت مسائل حضور فعالانه داشته باشد و هم راهکار حل مسائل را ارائه دهد.

وی تاکید کرد: بسیج باید پیگیر مطالبه اجرای این راهکار باشد و باید آستین‌ها را بالا بزند و در میدان حاضر شود و این همان روحیه انقلابی بسیجی است.

نقدی تصریح کرد: مشارکت مردم در همه عرصه‌ها شدنی است و فلسفه اجلاس مجمع بسیجیان همین است که در هر عرصه‌ای که با زندگی و معیشت مردم سر و کار دارد با مشارکت خود مردم آن گره را باز و مشکلات را مرتفع شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه