English

سخنگوی کمیسیون تلفیق:

افزایش نرخ مالیات سال آینده صرف متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان می‌شود

به گفته سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۳، نرخ مالیات بر ارزش افزوده به میزان یک واحد درصد در سال آینده افزایش می‌یابد و منابع آن صرف متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان می‌شود.

افزایش نرخ مالیات سال آینده صرف متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان می‌شود
به گزارش خبرگزاری موج

رحیم زارع، سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۳، در جلسه علنی امروز چهارشنبه ۲۹ آذر ماه در تشریح گزارش کمیسیون متبوع خود درباره کلیات این لایحه، گفت: لایحه اصلاحی کلیات بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور پس از اعلام وصول جهت رسیدگی به کمیسیون تلفیق بودجه ارجاع شد و بلافاصله در دستور کار کمیسیون قرار گرفت. کلیات این لایحه در جلسه مورخ ۲۸/‌۰۹/‌۱۴۰۲‬ با حضور رئیس و معاونان سازمان برنامه و بودجه و پس از بحث و بررسی با اکثریت آرا به تصویب کمیسیون رسید.

وی ادامه داد: پس از رد کلیات لایحه بودجه اصلاحاتی توسط دولت انجام شد و سپس لایحه جاری در کمیسیون مورد بررسی قرار گرفت و نقاط ضعف و نقاط قوت آن احصا شد. مهم‌ترین اصلاحی که دولت در لایحه بودجه اعمال کرده است، درباره متناسب سازی حقوق بازنشستگان است که دولت منبع پایداری را برای آن در نظر گرفته است.

سخنگوی کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نرخ مالیات بر ارزش افزوده به میزان یک واحد درصد در سال آینده افزایش می‌یابد و منابع حاصل صرف متناسب سازی حقوق بازنشستگان خواهد شد.

زارع تاکید کرد: منابع حاصل از این محل، صرف متناسب سازی حقوق بازنشستگان لشکری و کشوری و والدین شهدا خواهد شد و این منابع، منابع پایداری است و اگر این اعتبار از جای دیگر تأمین می‌شد، ناپایدار بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه