English

رئیس جمهور در جمع مردم میناب:

دهه فجر یادآور حرکت عظیم تمدن‌ساز مردم در انقلاب است

رئیس‌جمهور گفت: دهه فجر یادآور رشادت، مقاومت و سلحشوری مردمی است که برای تحول و شکل دادن یک حرکت عظیم تمدن‌ساز انقلاب کردند.

دهه فجر یادآور حرکت عظیم تمدن‌ساز مردم در انقلاب است
به گزارش خبرگزاری موج

، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی که به استان هرمزگان سفر کرده است، در جمع مردم میناب اظهار کرد: مردم میناب، مردمی آگاه، متدین و انقلابی هستند و گواه این موضوع هم بیش از ۲۰۰شهید این منطقه است.

وی ادامه داد: مردمی که این گونه نسبت به انقلاب، دوست‌شناسی و دشمن‌شناسی بصیرت دارند و راهبر را خوب می‌شناسند، بزرگ‌ترین سرمایه را دارا هستند.

رئیس جمهور گفت: در هر حوزه‌ای که کارآفرینان، سرمایه‌گذاران و مدیران با کفایت تلاش کردند تحریم‌ها را خنثی کنند، در آن حوزه‌ به موفقیت رسیدیم.

رئیسی افزود: هر کجا که نگاه به بیرون و برداشته شدن تحریم‌ها بوده و در انتظار لبخند دشمن بوده‌ایم دچار عقب‌ماندگی شده‌ایم.

وی تصریح کرد: در سال ۹۷ کارخانه‌ای که ۴۰۰نیروی کار فعال داشت، به ۴۰نیرو رسید و همه اعلام کردند تا زمانی که تحریم‌ها برداشته نشود، احیای کارخانه ممکن نیست، امروز دوباره تعداد کارگران این کارخانه به ۴۰۰نیرو رسیده و امکان افزایش تا هزار نیرو هم وجود دارد که این نتیجه باور انقلابی ما می‌توانیم است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه