English

یک نماینده مجلس در گفت و گو با خبرگزاری موج:

حضور مردم در ۲۲ بهمن پاسخی به تمام سم پاشی ها و یاوه گویی های دشمنان است

نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: ملت ایران در همه صحنه های انقلاب بوده و هستند و از آنجا که این انقلاب متعلق به همه مردم است، یقینا حضور مردم در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن ماه اهمیت ویژه ای دارد و قطعا حضور مردم در این روز پاسخی به تمام سم پاشی ها و یاوه گویی های دشمنان است.

حضور مردم در 22 بهمن پاسخی به تمام سم پاشی ها و یاوه گویی های دشمنان است

رمضانعلی سنگدوینی نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری موج، با اشاره به راهپیمایی روز ۲۲ بهمن ماه، اظهار داشت: ۲۲ بهمن ماه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و روز ملی و همبستگی ملت ایران است. امسال چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را علی‌رغم همه توطئه ها و سم پاشی های غربی ها جشن خواهیم گرفت. در این روز تمام دنیا نظاره خواهند کرد که مردم ایران پشت انقلاب و نظام خود ایستاده اند.

وی در ادامه با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن خیلی تاثیرگذار است و هر حاکمیتی سالگرد پیروزی خود را جشن می‌گیرد، تصریح کرد: پیش بینی ها حاکی از این است که ما امسال یک ۲۲ بهمن تماشایی داریم. مردم ایران زمان شناس هستند. غیرت ملی در خون مردم ما موج می زند و این غیرت ملی بدون شک در روز ۲۲ بهمن ماه بیش از سایر مواقع جلوه گر خواهد شد.

نماینده مردم گرگان در مجلس، تصریح کرد: مردم با حضور در صحنه نشان می دهند که بعد از ۴۵ سال همچنان با دلگرمی پشت نظام خود ایستاده اند. از این جهت حضور مردم خیلی مهم است.

سنگدوینی تاکید کرد: همه باید در صحنه حضور یافته و پاسخ محکمی به سم پاشی ها و فضاسازی های دشمن بدهیم. دنیا باید بداند که مردم با دلگرمی در صحنه انقلاب خود حضور دارند

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: ملت ایران در همه صحنه های انقلاب بوده و هستند و از آنجا که این انقلاب متعلق به همه مردم است، یقینا حضور مردم در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن ماه اهمیت ویژه ای دارد و قطعا حضور مردم در این روز پاسخی به تمام سم پاشی ها و یاوه گویی های دشمنان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه