English

معاون حقوقی رئیس جمهور:

پایه‌های پیشرفت و امنیت کشور با شرکت در انتخابات مستحکم‌تر می‌شود

معاون حقوقی رئیس جمهور با بیان اینکه کسانی که مردم را از حضور پای صندوق رای مایوس می‌کنند دانسته یا نادانسته به کشور ضربه می‌زنند، گفت: شرکت در انتخابات مایه استحکام پایه‌های پیشرفت و امنیت کشور است.

پایه‌های پیشرفت و امنیت کشور با شرکت در انتخابات مستحکم‌تر می‌شود
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج

، محمد دهقان  در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران گفت: بخش مهمی از مردم و افرادی که فرصت و امکان شرکت در انتخابات دارند با همه همت خود حضور پیدا خواهند کرد و می‌دانند که شرکت در انتخابات شرکت در سرنوشت خودشان است.

وی افزود: شرکت در انتخابات صرفا انتخاب افراد نیست بلکه مایه استحکام پایه‌های پیشرفت و امنیت کشور است.

معاون حقوقی رئیس جمهور بیان کرد: دشمنان ما دشمن انتخابات و دوستان ما دوستان انتخابات هستند، کسانی که دل در گرو کشور و پیشرفت کشور دارند انتخابات را مایه و بستری برای پیشرفت کشور می‌دانند و در آن مشارکت می‌کنند.

دهقانی عنوان کرد: کسانی که مردم را از انتخابات مایوس و تلاش می‌کنند مردم پای صندوق‌های رای حاضر نشوند، به کشور خدمت نمی‌کنند بلکه دانسته یا نادانسته به آن ضربه می‌زنند و دشمنان را خوشحال می‌کنند.

وی ابراز امیدواری کرد، ملت ایران همانند همیشه حماسه جدیدی خلق کنند و با توجه به موضوعاتی که در منطقه و دشمنی‌هایی که نسبت به جمهوری اسلامی ایران و ملت ایران وجود دارد این انتخابات، انتخابات بسیار پرشوری باشد و موجب استحکام پایه‌های بیشتر نظام اسلامی شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه