English

معاون وزیر کشور:

۲۵۰ هزار نیروی امنیتی حفظ امنیت انتخابات را بر عهده دارند

به گفته معاون وزیر کشور، بیش از ۲۵۰ هزار نیرو از فراجا، سپاه، بسیج، ارتش و… مسئولیت امنیت انتخابات را برعهده دارند.

۲۵۰ هزار نیروی امنیتی حفظ امنیت انتخابات را بر عهده دارند
به گزارش خبرگزاری موج

، سید مجید احمدی امروز دوشنبه ضمن سفر به خوزستان در جمع خبرنگاران درباره در خصوص تمهیدات اندیشیده شده برای انتخابات یازدهم اسفندماه امسال تاکید کرد: ستاد امنیتی انتخابات به موازات ستاد برگزارکننده انتخابات زیر نظر وزیر کشور تشکیل شده و وضعیت ایجاد نظم، انضباط و امنیت برای برگزاری این رویداد مهم سیاسی کشور مطلوب است.

وی افزود: دستگاه‌های مسئول ایجاد نظم، انضباط و امنیت برای انتخابات از جمله فراجا ، سپاه، بسیج، وزارت اطلاعات، سازمان اطلاعات سپاه، فراجا و ارتش جمهوری اسلامی، قوه قضائیه و… وظایف خود را به خوبی دنبال می‌کنند.

احمدی با بیان اینکه بیش از ۲۵۰ هزار نفر از نیروهای فراجا، سپاه، بسیج و بخش پشتیبانی و انتقال هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران مسئولیت امنیت انتخابات را برعهده دارند، ادامه داد: همه این وظایف در استان‌ها تعیین شده و توسط استانداران تکالیف و وظایف هر دستگاهی معین شده است.

معاون وزیر کشور با اشاره به پیش بینی امنیت صندوق‌ها در دورترین نقاط کشور، بیان کرد: مناطق مرزی کشور برای کنترل مرزها در ایام انتخابات در آماده‌باش کامل هستند و دستگاه‌های اطلاعاتی اشراف خوبی در وقایع دارند و هیچ‌گونه نگرانی امنیتی برای انتخابات وجود ندارد و این دوره از انتخابات در امنیت کامل برگزار خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه