English

اعلام آمادگی همکاری سازمان اتکا وزارت دفاع در حوزه امینت غذایی با وزارت جهاد کشاورزی

مدیرعامل سازمان اتکا وزارت دفاع در دیدار با قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی در امور تجارت و تنظیم بازار تأکید کرد: این سازمان آمادگی دارد در حوزه امینت غذایی با وزارت جهاد کشاورزی همکاری و تعامل همه جانبه داشته باشد.

اعلام آمادگی همکاری سازمان اتکا وزارت دفاع در حوزه امینت غذایی با وزارت جهاد کشاورزی
به گزارش خبرگزاری موج

، به نقل از وزارت دفاع، علیرضا پیمان پاک قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی در امور تجارت و تنظیم بازار و هیئت همراه با حضور در ستاد سازمان اتکا وزارت دفاع با مرتضی اعلمی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان اتکا دیدار و گفتگو کرد.

در ابتدای این نشست مرتضی اعلمی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان اتکا وزارت دفاع با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه زنجیره ارزش و تامین امنیت غذایی در سازمان اتکا گفت: مدیریت زنجیره ارزش و تامین امنیت غذایی و ارتباط این مولفه‌های مهم در سازمان اتکا در این چند سال اخیر توسعه چشم گیری پیدا کرده که این امر باعث شکل گیری زنجیره به هم پیوسته و دارای ارزش افزوده مناسب در نیرو‌های مسلح شده است.

دکتر اعلمی تأکید کرد: این سازمان آمادگی دارد پیرو فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) در حوزه امینت غذایی با وزارت جهاد کشاورزی همکاری و تعامل همه جانبه داشته باشد.

مدیرعامل سازمان اتکا وزارت دفاع با اشاره به قدرت زنجیره تأمین سازمان اتکا خاطرنشان کرد: سازمان اتکا به دلیل ایجاد زیر ساخت‌های مهم و اساسی در این چند وقت اخیر که باعث ایجاد یک سیستم زنجیره تأمین قدرتمند در این مدت شده توانسته محصول را از شرکت مادر به فروشگاه‌های زنجیره‌ای اتکا هدایت کند و با نازل‌ترین قیمت در اختیار عموم مردم قرار دهد که موردتقدیر وزارت جهاد کشاورزی نیز قرار گرفته شده است.

درپایان قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی در امور تجارت و تنظیم بازار یادآور شد: فعالیت‌های سازمان اتکا بر پایه تولید، تحقیق، علم و خودکفایی است و همکاری وزارت جهادکشاورزی و سازمان اتکا باعث توسعه این فعالیت‌ها و اعتلای کشور خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه