English

عضو شورای اسلامی شهر‌‌ شیراز مطرح کرد:

افتتاح باغ بانوان، گامی بلند در جهت نشاط‌افزایی و ارتقاء سلامت بانوان در مدیریت شهری

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و کمیته خانواده و بانوان شورای اسلامی شهر شیراز گفت: افتتاح باغات بانوان در مناطق یازده‌گانه شهرداری گامی بلند در جهت نشاط‌افزایی، ارتقاء سلامت و بانوان در مدیریت شهری است.

افتتاح باغ بانوان، گامی بلند در جهت نشاط‌افزایی و ارتقاء سلامت بانوان در مدیریت شهری

به گزارش خبرگزاری موج فارس، افسانه خواست‌خدایی، رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و کمیته خانواده و بانوان شورای اسلامی شهر شیراز، عصر امروز ۱۰ مهرماه در آیین بازگشایی باغ بانوان با عنوان «مهربانو» در منطقه ۱۱ شهرداری شیراز، تصریح کرد: افتتاح باغات بانوان در مناطق  یازده‌گانه شهرداری گامی بلند در جهت نشاط‌افزایی، ارتقاء سلامت و بانوان در مدیریت شهری است.

خواست‌خدایی بیان کرد: طرح «هر منطقه شهرداری یک باغ بانوان» با پیشنهاد کمیته خانواده و بانوان  و تصویب شورای اسلامی شهر در یازده  منطقه شهرداری در حال اجرا است.

وی افزود: در تلاشیم با ایجاد فضاهای اختصاصی برای بانوان و مادران خانواده به همراه کودکانشان فضای مطلوبی را با دسترسی مناسب برای آنها در مناطق ایجاد کنیم.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه تاکید کرد: یکی از مطالبات شهروندان ایجاد فضاهای تفریحی مناسب با دسترسی مناسب است و امروز با سیاست‌گذاری شورای اسلامی شهر، مدیریت شهری در این راستا در حال تلاش است.

خواست‌خدایی با بیان اینکه بانوان شهر در حوزه توانمندسازی و سلامت نیاز به فضاهای اختصاصی بیشتری دارند، افزود: باغات بانوان مناطق یازده‌گانه قطعا بستری مناسب در این راستا می باشد و با سیاست‌گذاری درست باید در اختیار همه بانوان قرار گیرند.

رئیس کمیته خانواده و بانوان ضمن قدردانی از شهردار شیراز در همراهی، همکاری و پیشبرد مباحث اجرایی این باغ افزود: تلاش مدیریت شهری بر آن است تا فضای باغ‌های بانوان مهربانو در سطح مناطق یازده‌گانه شهرداری شیراز به‌سرعت ایجاد شود.

وی اضافه کرد: طرح‌های ویژه‌ای تاکنون برای بانوان در سطح شهر شیراز برنامه ریزی کرده‌ایم  که از جمله آن‌ها می‌توان به  اجرای طرح بانوان آتش‌نشان در محلات، سیاست‌گذاری شهر خانواده و رویدادهای جوانی و جمعیت اشاره کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه