English

میزان پیشرفت ۳ پروژه بزرگ‌ مقیاس شهرداری شیراز زیر ذره‌بین مدیریت شهری

شهردار کلان‌شهر شیراز که به‌ طور مستمر وضعیت پروژه‌های بزرگ‌ مقیاس زیرگذر گویم، بزرگراه شهید سلیمانی و فاز دوم خط ۲ مترو را مورد بررسی میدانی قرار می‌دهد، آخرین وضعیت و میزان پیشرفت آن‌ها را بررسی کرد.

میزان پیشرفت ۳ پروژه بزرگ‌ مقیاس شهرداری شیراز زیر ذره‌بین مدیریت شهری

به گزارش خبرگزاری موج فارس، محمدحسن اسدی طی جلسه‌ای که علیرضا اسکندری رئیس کمیسیون اقتصاد و سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر، معاونین، مدیران شهرداری و همچنین مدیران قرارگاه سازندگی خاتم‌ الانبیا(ص) و پیمانکاران پروژه‌ها، معاونین و مدیران شهرداری و مسئولانی از قرارگاه سازندگی خاتم‌ الانبیا (ص)و پیمانکاران پروژه‌ها حضور داشتند، ۳ پروژه بزرگ‌ مقیاس سپهبد شهید سلیمانی، زیرگذر گویم و خط ۲ مترو را مورد بررسی قرار داد و موضوعات مختلفی نظیر تأکید بر تسریع در اتمام پروژه‌ها طبق زمان‌بندی، مسائل مالی و عمرانی مورد بحث قرار گرفتند.

 شهردار کلان‌شهر شیراز که دغدغه مدیریت شهری را اجرای مستمر پروژه‌ها، بدون وقفه و در زمان‌بندی تعیین‌ شده می‌داند، از روند پیشرفت پروژه‌ها ابراز خرسندی کرد.

 

پروژه زیرگذر گویم روزهای سخت خود را پشت سر گذاشته است

شهردار کلان‌شهر شیراز در خصوص زیرگذر گویم اظهار کرد: این پروژه بزرگ‌مقیاس روزهای سخت را پشت سر گذاشته و خوشبختانه همه معارض پیش رو رفع و تملک‌ها و جابجایی تأسیساتی مانند تیرهای برق، آب، گاز، فاضلاب، مخابرات و فیبر نوری انجام‌ شده و فقط با چند خاموشی دیگر با اخذ مجوز از سوی اداره برق، مشکل تأسیسات این پروژه به‌صورت کامل رفع می‌شود.

این مقام ارشد مدیریت شهری شیراز با توجه به افتتاح آزادراه شیراز-اصفهان در سفر ریاست‌ جمهوری به این کلان‌شهر گفت: این پروژه به‌صورت شبانه‌روزی در حال فعالیت است و عظمت و اهمیت این پروژه بزرگ‌ مقیاس شهری با توجه به افتتاح آزادراه شیراز-اصفهان کاملاً محسوس است.

اسدی از فعالیت چند جبهه کاری عمرانی هم‌زمان در این پروژه نظیر دیوار گذاری، شمع گذاری، خاک‌برداری، روسازی، آرماتوربندی خبر داد.

او طی این بازدید تصریح کرد: از جهات مختلف راه‌های فرعی و مسیرهای دسترسی به آزادراه شیراز-اصفهان و با توجه به حجم سنگین تردد وسایل نقلیه و عبور مردم از این محور بررسی و بازدید شد.

این مقام ارشد مدیریت شهری شیراز از همشهریان و مردم این منطقه که طی یک سال گذشته همکاری و همراهی لازم را با شهرداری این کلان‌شهر در اجرای پروژه بزرگ‌ مقیاس زیرگذر گویم داشته‌اند، تقدیر کرد.

 

روند عملیات اجرایی پروژه شهید سلیمانی به‌خوبی پیش می‌رود

شهردار شیراز از مهم‌ترین اقدامات در پروژه بزرگراه شهید سلیمانی، اجرای زیرسازی، روسازی، آسفالت، خاک‌برداری، اجرای تونل‌ها و تأسیسات نام برد و بیان کرد: تمام اقدامات طبق برنامه زمان‌بندی و روند عملیات اجرایی پروژه شهید سلیمانی به‌خوبی پیش رفته است.

اسدی با بیان اینکه در خصوص پروژه شهید سلیمانی جلسات متعددی با قرارگاه سازندگی خاتم‌ الانبیا(ص) برگزار و نقطه نظرات متخصصین و مهندسین مورد بررسی قرار گرفته تا دغدغه‌ها به حداقل برسد، افزود: این پروژه بزرگ‌ مقیاس به‌زودی به افتتاح می‌رسد.

 

اقدامات اولیه در خصوص خرید ریل خط ۲ مترو صورت گرفته‌ شده است

شهردار کلان‌شهر شیراز با اشاره به فعالیت مستمر اجرایی فاز دوم خط ۲ مترو که از میدان آزادی به سمت کلبه سعدی عنوان کرد: باید پیش‌بینی خرید ریل را داشته باشیم و خوشبختانه با توجه به اینکه تهیه ریل به‌صورت داخلی انجام می‌شود، تصمیمات و اقدامات لازم گرفته می‌شود.

اسدی با اشاره به مسائلی نظیر تملک املاک مورد مسیر و ایستگاه‌ها، برق، جابجایی تأسیسات پیش روی اجرای خطوط مترو وجود داشته، تصریح کرد: این موضوعات با همت، همکاری و همیاری شورا و شهرداری رفع شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه