English

مدیر کل روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست تشریح کرد؛

اعتماد سازی، پاسخگویی و ارتباط مستمر با رسانه راهبرد موثر محیط زیست

مدیر کل روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست راهبردهای اصلی کارکردهای سازمان در حوزه روابط عمومی را تبیین کرد و گفت: اعتماد سازی، پاسخگویی و ارتباط مستمر با رسانه راهبرد موثر محیط زیست است که در سال جاری دنبال می شود.

اعتماد سازی، پاسخگویی و ارتباط مستمر با رسانه راهبرد موثر محیط زیست
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، میثم سعیدی در نشست مدیران استانی و کشوری سازمان حفاظت محیط زیست در شیراز اظهار داشت: آموزش محیط زیست از کودکی،  مخاطب شناسی، برگزاری جشنواره های هنری، تولید فیلم سینمایی و سریال، ایجاد گروه محیط زیست در رسانه ها برخی از ابزارها و بسترهایی است که برای فرهنگ سازی و تثبیت جایگاه روابط عمومی در محیط زیست بکار گرفته می شود.

سعیدی ادامه داد: راه اندازی سرویس های چندرسانه ای، انتشار آثار تخریب محیط زیست و منابع طبیعی، ایجاد کمپین،  آموزش خبرنگاران، حفظ تشخیص ظاهر عوامل محیط زیست و منابع طبیعی، از دیگر رویکردها در این حوزه است که در همه زیر مجموعه های محیط زیست بکار گرفته خواهد شد.

مدیر کل روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست بر لزوم ارتقا سواد محیط زیستی از طریق تحلیل موضوعات منابع طبیعی و محیط زیست، تاکید کرد و افزود: اصلاح تفکر وفور منابع،  شخصیت سازی، تولید محتوی کیفی، مقدم بودن پاسخگویی به رسانه، ارایه طرح زندگی سبز، الگودهی رفتاری کارکنان سازمان های متولی، تامین اعتبارات و حمایت از رسانه ها از دیگر رویکردهایی است که در حوزه روابط عمومی نهادینه می شود.

سعیدی بر لزوم  ایجاد نظام ارتباطی رسانه و محیط زیست و منابع طبیعی تاکید کرد و گفت: در نتیجه به کارگیری این راهبردها، پیامد الگوی رسانه ای به منظور ارتقا فرهنگ حفظ محیط زیست و منابع طبیعی  مطرح می شود. پیدا کردن راهبردهای رسانه ای در راستای ارتقا فرهنگ محیط زیست و منابع طبیعی در کاهش مشکلات زیست محیطی و افزایش رفتار زیست محیطی مسئولانه تر کمک می کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه