English

مدیرکل میراث فرهنگی استان:

جاذبه‌های گردشگری فارس میزبان رسانه‌های داخلی و خارجی شد

مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌ دستی استان فارس گفت: جاذبه‌های گردشگری فارس میزبان رسانه‌های داخلی و خارجی شد.

جاذبه‌های گردشگری فارس میزبان رسانه‌های داخلی و خارجی شد
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، محمد ثابت اقلیدی، مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس امروز ۱۹ اردیبهشت‌ماه، در این خصوص افزود: تور رسانه‌ای استان فارس با حضور خبرنگاران، عکاسان و تصویربرداران رسانه‌های داخلی و خارجی با هدف معرفی بهتر جاذبه‌های گردشگری و تاریخی استان فارس در ابعاد ملی و بین‌المللی به مدت ۳ روز در حال برگزاری است.

وی گفت: در قالب تور رسانه‌ای مذکور علاوه بر جاذبه‌های شاخص گردشگری استان، جاذبه‌های کمتر شناخته‌ شده نیز به شرکت‌ کنندگان در این تور معرفی شد.

ثابت اقلیدی افزود: در واقع اجرای تور رسانه‌ای یکی از بهترین روش‌ها برای معرفی جاذبه‌های تاریخی و گردشگری استان فارس است.

او گفت: طبق برنامه‌ ریزی‌های انجام‌ شده شرکت‌کنندگان در این تور از آثار تاریخی و جاذبه‌های گردشگری چون مجموعه‌های فرهنگی حافظ و سعدی، مجموعه‌های جهانی تخت جمشید و پاسارگاد همچنین محور ساسانی فارس و... بازدید کردند.

مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌ دستی استان فارس در بخش دیگری از سخنانش با تأکید بر اینکه توسعه گردشگری و صنایع‌ دستی یکی از اصلی‌ترین راه‌های رشد اقتصادی و اعتلای فرهنگی است افزود: ضروری است به صنعت گردشگری نگاه ملی شود تا زمینه جذب گردشگر مهیا گردد و بی‌تردید برگزاری چنین رویدادهایی کمک شایانی به معرفی درست جاذبه‌های گردشگری استان می‌کند.

ثابت اقلیدی بر ضرورت برگزاری چنین تورهای تخصصی تأکید کرد و افزود: در واقع اجرای تور رسانه‌ای یکی از بهترین روش‌ها برای معرفی جاذبه‌های تاریخی و گردشگری استان فارس است.

بنابراین گزارش تور رسانه‌ای این استان با همکاری معاونت میراث فرهنگی و اداره کل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی به مناسبت هفته بزرگداشت میراث فرهنگی به مدت سه روز در حال برگزاری است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه