English

استاندار فارس:

رونق تولید قطعاً با مشارکت مردم و حمایت دولت محقق می‌شود

استاندار فارس رونق تولید را مستلزم مشارکت مردم و حمایت دولت دانست و گفت: از مسئولان اجرایی استان انتظار داریم که راههای ممکن برای برای حل مشکل سرمایه‌ گذاران و تولید کنندگان را بررسی کنند.

رونق تولید قطعاً با مشارکت مردم و حمایت دولت محقق می‌شود
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، محمدهادی ایمانیه استاندار فارس با حضور در قرارگاه جهادی سرمایه‌گذاری و اقتصادی کوثر با تعدادی از سرمایه‌گذاران به صورت چهره به چهره به گفتگو نشست.

استاندار فارس در حاشیه این دیدارها از تلاش‌ها برای توسعه همه شهرهای استان سخن گفت و خاطرنشان ساخت: همه ۳۷ شهرستان استان دارای ظرفیت گردشگری هستند که می‌بایست برای فعال شدن آنها برنامه‌های منظم و مدانی از سوی اداره کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان انجام شود.

وی در بخش دیگر سخنان خود با تاکید بر اینکه دولت سیزدهم برای مشارکت مردم و سرمایه‌گذاران در تولید و اشتغال از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد گفت: دولت در راستای تولید و اشتغال مشوق‌های مختلفی از جمله اختصاص تسهیلات، تامین زمین و ... را تسهیل می‌کند اما از سرمایه‌گذاران نیز توقع می رود در کمترین زمان ممکن نسبت به اجرای طرح‌های عملیاتی خود اقدام کنند.

ایمانیه در ادامه ضمن اینکه از مسئولین اجرایی استان خواست همه راه‌های موجود برای حل مشکل سرمایه‌گذاران و تولید کنندگان را بررسی کنند افزود: رونق تولید قطعاً با مشارکت مردم و حمایت دولت محقق می‌شود.

وی در پایان از آمادگی استان فارس برای همکاری با سرمایه گذاران داخلی و خارجی خبر داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه