English

استاندار فارس:

تعیین سرنوشت به دست مردم با مشارکت در انتخابات محقق می شود

استاندار فارس گفت: پیام مشارکت مردم در انتخابات این است که ما مردم و شهروندان می‌خواهیم از حق خود برای تعیین سرنوشت استفاده و حاضر نیستیم این حق را به دیگران واگذار کنیم.

تعیین سرنوشت به دست مردم با مشارکت در انتخابات محقق می شود
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، محمدهادی ایمانیه استاندار فارس امروز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه در حاشیه برگزاری دومین مرحله انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شیراز و رزقان، رأی خود را به صندوق انداخت و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پیام مشارکت مردم در انتخابات این است که ما مردم و شهروندان می‌خواهیم از حق خود برای تعیین سرنوشت استفاده و حاضر نیستیم این حق را به دیگران واگذار کنیم.

وی ادامه داد: مجلس شورای اسلامی جایگاه ویژه‌ای در تعیین سرنوشت کشور هم در انتخاب هیات دولت و انتخاب وزرا و هم در تصمیماتی که منجر به وضع، نظارت و اجرای قوانین می‌شود، دارد.

استاندار فارس تاکید کرد: باید از تعیین سرنوشتی که به خود مردم واگذار شده، به عنوان یک عبادت خداوند متعال استفاده کرد و همانند نماز اول باید به جای آورده شود.

ایمانیه عنوان کرد: مردم شیراز همزمان با آغاز رای‌گیری حضوری گسترده در صندوق‌های داشتند که امید است تا پایان وقت رأی‌گیری تداوم یابد و آرای ما شبیه دور اول و پررنگ‌تر از ادوار گذشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه