English

کتاب «مربی‌گری مبتنی بر پذیرش و تعهد» در فرهنگسرای خانواده رونمایی می‌شود

آئین رونمایی و معرفی کتاب «مربی‌گری مبتنی بر پذیرش و تعهد» در قالب برنامه گنجینه خانواده امروز دوشنبه ۱۶ مرداد در فرهنگسرای خانواده برگزار می‌شود.

کتاب «مربی‌گری مبتنی بر پذیرش و تعهد» در فرهنگسرای خانواده رونمایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج، آئین رونمایی و معرفی کتاب «مربی‌گری مبتنی بر پذیرش و تعهد» در قالب برنامه گنجینه خانواده امروز دوشنبه ۱۶ مرداد در فرهنگسرای خانواده برگزار می‌شود.

مربی‌گریِ مبتنی بر پذیرش و تعهد، مدلی کاربردی برای مربیان و روانشناسان حوزه مربی‌گری است تا به مراجعان کمک کنند از طریق ذهن‌آگاهی و پذیرش و اقدامات متعهدانه و ارزش‌مدار تغییرات چشمگیری در زندگی خود ایجاد کنند.

نویسندگان این کتاب به موضوعات مهمی می‌پردازند که قبل و بعد از شروع فرایند مربی‌گری، آگاهی به آن ضروری است. همچنین نحوه استفاده از استعاره را به عنوان ابزاری مفید در مربی‌گری به خواننده می‌آموزند و برای حفظ تغییرات در مراجع پیشنهادهای سودمندی می‌دهند.

کتاب «مربی‌گری مبتنی بر پذیرش و تعهد» نوشته جان هیل، جو اولیور و ترجمه الهه اکبری سحر محمدی توسط انتشارات سایه سخن منتشر شده است.

بیست و سومین نشست گنجینه خانواده با حضور الهه اکبری روانشناس و مترجم با مشارکت انتشارات سایه سخن برگزار می‌شود.

این‌برنامه امروز دوشنبه ۱۶ مرداد از ساعت ۱۰ در فرهنگسرای خانواده واقع در خیابان سیدجمال‌الدین اسدآبادی (یوسف‌آباد)، خیابان بیست‌ویکم، بوستان شفق مراجعه کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه