English

نخستین فیلم پرفروش هفته؛

هتل با فروش روزانه یک میلیارد تومان در صدر

فیلم‌های هتل، بچه زرنگ و فسیل هفته گذشته در گیشه‌های سینما صدرنشین بودند. اما فیلم گیج‌گاه با عقب‌نشینی شهر هرت وارد جدول پنج فیلم برتر شد.

هتل با فروش روزانه یک میلیارد تومان در صدر

به گزارش خبرگزاری موج، در هفته گذشته، سه فیلم صدرنشین در فروش سینما همچنان هتل، بچه زرنگ و فسیل بودند. اما فیلم شهر هرت با عقب‌نشینی، به جمع پنج فیلم برتر هفته پیوست و اخت الرضا نیز با موضوع زندگی تا شهادت حضرت فاطمه معصومه(س)، رتبه پنجم جدول فروش را به خود اختصاص داد.

فیلم هتل با کارگردانی مسعود اطیابی و تهیه کنندگی محمد شایسته، در این هفته فروشی بیش از ۷ میلیارد داشت و روزانه میانگین ۱ میلیارد بیننده را به تماشای این فیلم جذب کرده است. هتل از جدیدترین کمدی‌های اطیابی است که پس از بخارست، انفرادی و دینامیت با استقبال خوب مخاطبان روبرو شده است. با حضور پژمان جمشیدی و محسن کیایی، زوج موفق لونه زنبور، این فیلم در هر روز به میانگین ۲۵ هزار نفر مخاطب جذب کرده و در کل به فروش ۸۱ میلیارد تومانی رسیده است.

فیلم بچه زرنگ همچنان در رتبه دوم فروش هفته قرار دارد. سینمای کودک و نوجوان سال‌هاست از کمبود اثر خوب و قابل دفاع رنج می‌برد، اما این هفته با لوپتو، پسر دلفینی و چند انیمیشن دیگر، پیشروی در حوزه انیمیشن در سینمای کودک و نوجوان را نشان داد. بچه زرنگ نیز با میانگین فروش نیم میلیاردی در هر روز هفته، توانست ۱۳۵ هزار بیننده داشته باشد. این انیمیشن تهیه کنندگی حامد جعفری، محصول گروه هنر پویا است و تاکنون دومین رتبه فروش را داشته و در این هفته نیز جایگاه خود را حفظ کرده و به فروش ۲۶ میلیارد تومانی رسیده است.

فیلم فسیل، پس از ۷ ماه اکران، همچنان در بین پنج فیلم برتر هفته قرار دارد. این فیلم که به تهیه کنندگی سید ابراهیم عامریان تولید شده است، با ثبت ۳ هزار و ۶۰۰ نفر بیننده در هر روز، رتبه سوم فروش را به خود اختصاص داده و همچنان در هفته جاری نیز با فروش ۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومانی جایگاه خود را حفظ کرده است. حضور بهرام افشاری در کنار هادی کاظمی و ایمان صفا سبب شده این فیلم همچنان با فروش ۱۷۳ میلیون تومانی در هر روز، به فروش ۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومانی در این هفته برسد.

فیلم گیج گاه با کارگردانی عادل تبریزی و بازی جمشید هاشم پور، در جایگاه چهارم پرفروش‌ترین فیلم های هفته قرار دارد. تبریزی در جشنواره فیلم فجر سال قبل نیز نامزد سیمرغ بلورین بهترین کارگردان شده بود و تدوین فیلم نیز برای سیمرغ بلورین کاندید شده است. با حضور حامد بهداد و باران کوثری، فیلم گیج گاه در هر روز به میانگین ۲ هزار و ۳۰۰ نفر مخاطب دست پیدا کرده و به رتبه چهارم پرفروش‌ترین فیلم هفته رسیده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه