English

۲۰۰ هزار نفر از نمایشگاه رسانه های ایران بازدید کردند

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در ایامی که روزهای تعطیلی در آن نبود ۲۰۰هزار نفر از نمایشگاه رسانه های ایران بازدید کردند.

۲۰۰ هزار نفر از نمایشگاه رسانه های ایران بازدید کردند
به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری موج

، محمد مهدی اسماعیلی وزیر  با تبریک روز جوان‌و میلا حضرت علی اکبر(ع)، اظهار داشت:  خوشحالیم پس از چمین سال نمایشگاه رسانه در این ایام برگزار شد.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه نیازمند تمهیدات بیشتری بود، افزود:  همکاران من در معاونت رسانه ای همت کردند و این موضوع را به نحو احسنت مدیریت کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، خاطرنشان کرد: رییس جمهور در واکنش به برگزاری این نمایشگاه از رسانه ها تشکر کردند و این کار را ستودنی عنوان کرد.

اسماعیلی عنوان کرد: در همین مدت چند روز که در روزهای کاری بود با استقبال خوبی از سوی مخاطبان حرفه ای روبرو بودیم.

وی با عنوان اینکه  ۲۰۰ هزار نفر از نمایشگاه رسانه های ایران بازدید کردند، گفت: این شوق و نشاطی که جامعه رسانه ای  تجربه می کند  نتیجه تلاش همه فعالین این حوزه است.

اسماعیلی گفت: یکی از دلایل اصلی اسرار بر برگزاری نمایشگاه آن هم در پایان مجموعه های جشنواره های فجر نزدیکی به انتخابات بود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کرد: مردم عزیز ایران در هفته آینده در انتخابات شرکت خواهند کرد و در این ایام اینجا محلی برای گفتگو و ایراد دیدگاه ها و نقد یکدیگر در یک فضای سالم و تعاملی برای اصحاب فکر و اندیشه و سیاست بود .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه