English

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین:

۱۷۶۵ فقره انشعاب غیرمجاز آب آشامیدنی در استان قزوین کشف شد

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین گفت: در یازده ماهه سال جاری تعداد 1765 فقره انشعاب غیرمجاز آب آشامیدنی کشف و قطع شده است.

1765 فقره انشعاب غیرمجاز آب آشامیدنی در استان قزوین کشف شد
به گزارش خبرگزاری موج قزوین

، داراب بیرنوندی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین در همین رابطه افزود: از تعداد فوق 950 فقره  انشعاب غیرمجاز ساماندهی شده و مابقی در مرحله انجام تحقیقات اداری می باشد. 

وی همچنین ادامه داد: از تعداد 1765 انشعاب غیرمجاز کشف شده تعداد 1196 فقره در حوزه روستایی و 569 فقره نیز در حوزه شهری می باشد. 

بیرنوندی خاطر نشان کرد: انشعاب های غیرمجاز تضییع حقوق عامه دولت و ملت است و احتمال بروز مشکلات بهداشتی را برای آب آشامیدنی مردم به دنبال دارد. 

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین یادآور شد: برابر قانون مجازات استفاده کنندگان از انشعاب غیرمجاز آب و فاضلاب و با تلاش شرکت، شعبه های خاص دادگاهی، به سرعت رسیدگی های لازم را انجام داده و تمامی تلاش در جلوگیری از تضییع حقوق مردم شریف در برخورداری از آب شرب بهداشتی و برخورد با متخلفین در دستور کار است. 

وی در پایان از مردم خواست بر اساس وظیفه شهروندی در صورت مشاهده هرگونه انشعاب غیرمجاز مراتب را از طریق سامانه تلفنی 122 اعلام نموده و در صورت حصول اطمینان از راستی آزمایی کارشناسان، از پاداش مربوطه نیز برخوردار شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه