English

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین :

عملیات تامین آب آشامیدنی روستای آزاد ده شهرستان تاکستان انجام شد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین گفت: با توجه به کمبود آبی آشامیدنی در روستای آزاد ده از توابع شهرستان تاکستان، عملیات بغل کنی چاه شماره دو این روستا توسط شرکت آب و فاضلاب استان قزوین و با تلاش و مشارکت ارزشمند دهیاری انجام شد.

عملیات تامین آب آشامیدنی روستای آزاد ده شهرستان تاکستان انجام شد
به گزارش خبرگزاری موج قزوین

،داراب بیرنوندی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین گفت: با توجه به کمبود آبی آشامیدنی در روستای آزاد ده از توابع شهرستان تاکستان، عملیات بغل کنی چاه شماره دو این روستا توسط شرکت آب و فاضلاب استان قزوین و با تلاش و مشارکت ارزشمند دهیاری انجام شد.

در این رابطه اظهار کرد: با توجه به وضعیت خشکسالی و کمبود نزولات آسمانی، منبع تامین آب آشامیدنی روستای مذکور دچار افت آبدهی شده بود که با حفر و تجهیز چاه مقدار سه لیتر در ثانیه به ظرفیت آب آشامیدنی روستا اضافه شد.

وی با اعلام اینکه برای پروژه مذکور ۶ میلیارد ریال هزینه شده ادامه داد: هم اکنون این روستای ۶۰۰ نفری از آب آشامیدنی سالم و پایدار بهره مند است.

بیرنوندی در پایان یادآور شد: این شرکت تمام تلاش خود را برای تامین آب شرب شهرها و روستاها انجام می دهد ولی ضروری است با توجه به کمبود منابع آب، مردم نیز مصرف آب را مدیریت کنند تا همگان از آب در دسترس برخوردار باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه