English

شهردار قزوین:

توسعه و عمران شهر قزو ین مدیون همدلی و همراهی مدیران شهری و استانی است

شهردار قزوین گفت: توسعه و عمران شهر قزوین با همدلی و همراهی اعضای شورای شهر و مدیران استان شتاب گرفته است.

توسعه و عمران شهر قزو ین مدیون همدلی و همراهی مدیران شهری و استانی است
به گزارش خبرگزاری موج قزوین

، همزمان با هفته ملی شوراها و روز معلم در مراسمی با حضور مهدی صباغ شهردار قزوین، سردار آتانی فرمانده سپاه استان، امیر شفیعی فرمانده لشکر ۱۶ زرهی و سردار ابراهیمی فرمانده انتظامی استان، فاطمه محمد بیگی نماینده قزوین، رجب رحمانی نماینده تاکستان در مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای شهر و مدیران دستگاههای اجرایی بهره برداری از ۱۴۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی شهرداری قزوین و فاز سوم کمربندی نسیم شمال آغاز شد.

مهدی صباغی در آیین بهره برداری از فاز سوم نسیم شمال و ناوگان جدید حمل و نقل عمومی شهر قزوین ضمن تقدیر از همراهی مدیران استانی در اجرای این پروژه اظهار کرد: پروژه نسیم شمال در فاز سوم در مدت چهار ماه انجام شده و در طول اجرای آن شاهد همدلی و تعامل خوبی در میان مدیران دستگاههای اجرایی به ویژه اداره کل میراث فرهنگی، دانشگاه علوم پزشکی و شرکت گاز و امور مالیاتی بودیم.

وی افزود: با بهره برداری از پروژه کمربندی غربی شهر شهروندان می توانند در کمترین زمان در این مسیر شمالی ترین و جنوبی ترین نقطه شهر را بدون ترافیک تردد کنند. 

صباغی با اشاره به کلنگ زنی تقاطع غیرهمسطح دفاع مقدس گفت: این پروژه به عنوان یکی از بزرگترین تقاطع های غیر همسطح شهر قزوین محسوب می شود و با افتتاح کمربندی نسیم شمال و هماهنگی شورای ترافیک و پلیس، احداث این تقاطع وارد فاز عملیاتی خواهد شد و امیدواریم در مدت دو سال بتوانیم این پروژه را به سرانجام برسانیم. 

شهرداری قزوین4

وی تاکید کرد: شهر قزوین ظرفیت‌ها و سرمایه های خوبی دارد و باید آنها را به فعل درآوریم و به تسوعه شهر کمک کنیم.

شهردار قزوین همدلی و اتحاد مدیران را زمینه ساز پیشرفت و توسعه شهر قزوین دانست و گفت: اختلافات باعث عقب ماندگی شهر می شود و باید همه با هم در مسیر همدلی گام برداریم.

صباغی در ادامه از افتتاح و بهره برداری چندین پروژه شهری در روزهیا آینده خبر داد و افزود: بهره برداری از پارکینگ خودروهای سنگین در شهرک دانش و ناصرآباد، افتتاح ایستگاه آتش نشانی بازار و نصب شیرهای هیدرانت آتش نشانی در بازار از جمله پروژه هایی است که به زودی مورد بهره برداری قرار می گیرند.

وی یادآورشد: امیدواریم در آینده نزدیک با همراهی و همدلی مدیران استانی، پروژه جابجایی میدان میوه و تره بار، خشکبار و بنکداران هم انجام شود.

شهردار قزوین تاکید کرد: باید اذعان کرد منابع مالی این پروژه های عمرانی با عواید مالیات برارزش افزوده و عوارض پرداختی آنها اجرا می شود و در این راستا از همکاری اداره مالیات هم سپاسگزاریم.

قطعه سوم کمربندی نسیم شمال حد فاصل چهارراه میرزا کوچک خان تا بلوار شهید باهنر با اعتباری بالغ بر ۶۵۰ میلیارد ریال و به طول ۲۴۰۰ متر امروز به بهره برداری رسید.

همچنین بهسازی وضع موجود، تعریض معبر، اصلاح شعاع قوس ها و اصلاح آبروهای معبر از اهداف اجرای این پروژه شهری است.

در اجرای این پروژه بیش از ۳۰ هزار مترمکعب خاک برداری، ۳۲ هزار مترمکعب راکفیل ریزی، مقدار ۸ هزار مترمکعب بیس تثبیتی و ۹ هزار تن آسفالت اجرا شده است.

شهرداری قزوین

در این مراسم از ۱۴۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی شامل ۲۵ دستگاه مینی بوس پگاسوس، ۱۸ دستگاه اتوبوس آتروس، ۲۵ دستگاه ون وانا با اعتباری بالغ بر ۱۲۰۰میلیارد ریال بهره برداری شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه