English

مسئول امور فرهنگی ودینی شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین :

فرزندان خود را با اتکا به آموزه های دینی تربیت کنید

مسئول امور فرهنگی ودینی شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین گفت: اگر والدین فرزندان خود را با آموزه های دینی تربیت کنند، آینده سعادتمند آنها تضمین می شود.

فرزندان خود را با اتکا به آموزه های دینی تربیت کنید
به گزارش خبرگزاری موج قزوین

، جشن سپاس و تقدیر از همکاران برگزیده حوزه های ایمنی، مشمولین قانون جوانی جمعیت و ارائه دهندگان مقاله درکنفرانس های علمی و پژوهشی روز چهارشنبه در سالن اجتماعات شرکت برق برگزار شد. 

حجت الاسلام آزادی مسئول امور فرهنگی ودینی شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین در این مراسم با تبریک میلاد خجسته حضرت معصومه(ع) و روز دختر ومیلاد حضرت امام رضا(ع) و دهه کرامت گفت: داشتن فرزند، هم دختر و پسر برکت زندگی و نعمت الهی است اما وجود دختر برکت بیشتری در زندگی دارد که باید شکرگزار آن باشیم. 

وی افزود: دهه کرامت فرصت خوبی برای انجام کارهای خیر و خداپسندانه و دستگیری از نیازمندان است و وجود ائمه نیز برای ما کرامت و فضیلت است. 

آزادی تصریح کرد: اگر والدین فرزندان خود را با آموزه های دینی و اسلامی تربیت کنند آینده سعادت بخش آنها تضمین خواهد شد و جامعه به سوی تعالی می رود‌. 

وی اظهارداشت: برگزاری جشن سپاس یک رویکرد دینی و اخلاقی است که بیانگر قدردانی مسئولان از همکاران پرتلاش در عرصه های مختلف خدمت است که جای تقدیر دارد. 

در ادامه ضمن اجرای برنامه های مفرح وشاد هنری وفرهنگی از کارکنان فعال درحوزه های مختلف شرکت تجلیل شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه