English

شهردار آبیک خبرداد:

احداث موزه شهدا با هدف حفظ آثار شهدا

شهردار آبیک از احداث موزه شهدا با هدف حفظ آثار شهدا خبر داد.

احداث موزه شهدا با هدف حفظ آثار شهدا
به گزارش خبرگزاری موج قزوین

، سعید وزیری نژاد شهردار آبیک در دیدار با خانواده گرانقدر شهیدان آموخت گفت: احداث اولین موزه شهدای شهرستان در شهر آبیک در دستور کار می باشد.

شهردار آبیک با اشاره به تقدیم بیش از ۲۸۰ شهید والامقام شهرستان در دوران دفاع مقدس افزود احداث موزه دفاع مقدس آبیک در تبین جایگاه این شهرستان شهید پرور در دوران غرور آفرین دفاع مقدس یک ضرورت مهم است.

سعید وزیری نژاد با تاکید بر همکاری و مشارکت ادارات شهرستان بویژه فرمانداری در تخصیص اعتبارات مورد نیاز این پروژه ارزشمند گفت:» پروژه موزه شهدای شهرستان آبیک با رویکرد فرهنگی آموزشی اجرایی خواهد شد .

شهدار آبیک

شهردار آبیک با بیان این مطلب که موزه شهدا تصویرگر بخشی از تاریخ تأثیرگذار انقلاب اسلامی در دوران غرور آفرین دفاع مقدس می باشد ،افزود: آثار گرانبهایی از شهدای شهرستان که بصورت شخصی در نزد خانواده شهدا نگهداری می‌شود با احداث این موزه این آثار ارزشمند و گرانبها شهدا گرد آوری و در راستای حفظ و نشر آثار شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در غالب این موزه به نمایش عموم گذاشته خواهد شد.

وزیری نژاد شهردار آبیک با اشاره به جانمایی احداث موزه شهدای آبیک در جوار گلزار شهدای دوران دفاع مقدس افزود: پروژه موزه شهدا پس از موافقت شورای اسلامی شهر با همکاری اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اجرایی خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه