English

رییس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین:

آمار جوجه ریزی در قزوین ۴۰ درصد رشد دارد

رییس سازمان جهاد کشاورزی قزوین گفت : ۴۳ میلیون قطعه جوجه ریزی سال گذشته در استان انجام شد که نسبت به سال‌های گذشته با رشد ۴۰ درصدی همراه است.

آمار جوجه ریزی در قزوین ۴۰ درصد رشد دارد
به گزارش خبرگزاری موج قزوین

، محمد حسین عطایی رییس سازمان جهاد کشاورزی قزوین در نشست ستاد تنظیم بازار و کارگروه امنیت غذایی استان قزوین گفت : ۴۳ میلیون قطعه جوجه ریزی سال گذشته در استان انجام شد که نسبت به سال‌های گذشته با رشد ۴۰ درصدی همراه است.

به گفته وی  سال گذشته ۳۹۰ واحد مرغداری در استان فعالیت داشت که به طور میانگین هر واحد ۴.۳ مرتبه جوجه ریزی داشته است.

رییس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین  اضافه کرد: نیاز به مصرف مرغ در استان قزوین بالا رفته است، تا جایی که در اسفندماه سال گذشته بالاترین میزان مصرف را در سال گذشته داشت.

عطایی به توزیع کالاهای اساسی مرغ و گوشت منجمد در استان اشاره کرد و گفت: در سال جاری ۴۱ تن مرغ منجمد و ۵۵ گوشت قرمز منجمد توزیع شد که این روند با تفاهم نامه جدید با فروشگاه‌های کشور افزایش می یابد.

این مسوول تاکید کرد: با افزایش هم افزایی دستگاه ها دراستان قزوین، مشکلات توزیع کالاهای اساسی در بازار کاهش یافت که البته جای دارد از زحمات و پشتیبانی بسیج، اصناف، تعزیرات، صمت و سپاه در آرامش بازار تشکر کنم.

به گفته رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، جوجه ریزی سه میلیون و ۵۰۰ هزار قطعه در ماه همچنان ادامه دارد که همین موضوع باعث شده تا سال گذشته جرو استان‌های برتر کشور بودیم.

عطایی در ادامه به کیفیت پخت نان اشاره کرد و گفت: درحالی که آرد استان یکسان است، اما کیفیت پخت نان در واحدها متفاوت بوده که به نظرم برخی از چالش‌ها را باید در تفاوت مهارت‌های فردی نانوایان جستجو کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه