English

رییس کمیسیون املاک شورای شهر قزوین:

روابط عمومی سرفصلی از اخلاق، علم و هنر است

رییس کمیسیون املاک شورای شهر قزوین گفت:جایگاه روابط عمومی به عنوان رکن اساسی نظام ارتباطی و اطلاع رسانی بسیار با اهمیت است و نقش تعیین کننده ای در افزایش آگاهی های آحاد جامعه و فرهنگ سازی دارد.

روابط عمومی سرفصلی از اخلاق، علم و هنر است
به گزارش خبرگزاری موج قزوین

، حسین صلح جو رییس کمیسیون املاک و حقوقی شورای اسلامی شهر قزوین، ضمن گرامیداشت روز بیست و هفتم اردیبهشت ماه روز جهانی روابط‌ عمومی و ارتباطات اظهار کرد: این روز صرفاً یک نام در یک برگ از تقویم روزگار نیست، بلکه یک سرفصل از اخلاق ، علم و هنر است.

وی ادامه داد: بی شک این روز تداعی گر اهمیت و نقش روز افزون صنعت روابط عمومی در دنیای ارتباطات است که امروزه به قلب تپنده سازمان‌ها در ابعاد گوناگون تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه روابط عمومی علم مدیریت چرخه اطلاعات است، خاطر نشان کرد: روابط عمومی در ارتقای افکار عمومی ،پاسخگویی ،صداقت و شفافیت در جامعه اثر گذار است و می تواند باعث ارتقای مسؤلیت اجتماعی و مطالبه گری شهروندان شود.

وی ضمن تبریک به همه فعالین عرصه روابط عمومی به ویژه مجموعه روابط عمومی شورا و شهرداری قزوین تصریح کرد: نمی توان نقش برجسته این افراد را در پیشبرد اهداف و اثر گذاری آنان در جامعه را نادیده گرفت لذا از تلاشها و زحمات همه زحمت کشان عرصه روابط عمومی به ویژه همکاران خودم  قدردانی می کنم .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه