English

کسب رتبه برترتوسط روابط عمومی شرکت آب منطقه ای قزوین در کشور

معاون وزیر نیرو اززحمات مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای قزوین در راستای اجرای فعالیت های اطلاع رسانی، آموزش و فرهنگ سازی و کسب رتبه برتر در بین شرکت های آب منطقه ای کشور تقدیر و تشکر بعمل آورد.

کسب رتبه برترتوسط روابط عمومی شرکت آب منطقه ای قزوین در کشور
به گزارش خبرگزاری موج قزوین

، معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا با اهداء لوح تقدیری از تلاش ها و زحمات مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای قزوین در راستای اجرای فعالیت های اطلاع رسانی، آموزش و فرهنگ سازی و کسب رتبه برتر در بین شرکت های آب منطقه ای کشور تقدیر و تشکر بعمل آورد.

در متن این لوح تقدیر که به امضاء محمد جوان بخت معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا و مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران رسیده، آمده است:

جناب آقای فراس خواجوی

مدیر محترم روابط عمومی شرکت آب منطقه ای قزوین

عرصه پویا و فعال صنعت آب کشور همواره وامدار تلاش متعهدانه و اثرگذار کسانی است که می کوشند با چراغ دانایی و خردورزی، دست در دست مردمان این دیار در مسیر حفاظت و صیانت از منابع آب محدود کشور، آینده ای روشن را رقم بزنند. نیل به این هدف، نیازمند تعامل گسترده با مصرف کنندگان منابع آب و افزایش دانش و رشد مسئولیت اجتماعی در قبال مسئله آب است که با اجرای فعالیت های آگاهی رسانی محقق خواهد شد.

براساس ارزیابی بعمل آمده، شرکت آب منطقه ای قزوین در اجرای فعالیت های اطلاع رسانی، آموزش و فرهنگ سازی در میان شرکت های آب منطقه ای سراسر کشور حائز رتبه برتر شده است. به پاس تلاش های ارزشمند جنابعالی و مجموعه روابط عمومی آن شرکت، این لوح تقدیر به شما اهداء می شود.

سلامت و توفیق روزافزون شما را در عمل به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، خدمت به نظام جمهوری اسلامی و مردم شریف ایران در ذیل توجهات حضرت ولیعصر (عج)، از خداوند متعال خواستارم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه