English

وزیر دادگستری در گفتگو با خبرگزاری موج؛

نظارت اتحادیه ها بر واحدهای صنفی بیشتر می شود

وزیر دادگستری گفت: براساس تصمیم ستاد تنظیم بازار نظارت اتحادیه ها بر واحدهای صنفی بیشتر می شود تا شاهد تخلف کمتری باشیم.

نظارت اتحادیه ها بر واحدهای صنفی بیشتر می شود

امیرحسین رحیمی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، اظهار کرد: تعزیرات گزارش هایی را که از دستگاه های نظارتی مانند وزارتخانه های صمت و جهاد کشاورزی و اتحادیه ها می رسد، رسیدگی می کند.

وی ادامه داد: اخیرا تصمیمی گرفته شده که طبق آن نظارت اتاق اصناف و اتحادیه ها را بیشتر می کند، یعنی این نهادها هم در امر نظارت دخیل می شوند چون طبق قوانین و مقررات ، اتحادیه ها وظیفه نظارت بر اصناف را برعهده دارند که این امر کمی مغفول مانده بود.

وزیر دادگستری خاطرنشان کرد: اخیرا ستاد تنظیم بازار مقرر کرد از ظرفیت این اتحادیه ها بیشتر استفاده شود و علاوه بر نظارت صمت و جهاد، نظارت بیشتر اتحادیه ها را هم شاهد باشیم.

وی یادآور شد: اگر چنین شود شاهد نظارت بیشتری خواهیم بود.

براساس این گزارش،وزیر دادگستری هفته قبل در نشستی با اتحادیه های صنفی تاکید کرد: اصولا وظیفه نظارت بر واحدهای صنفی بر عهده اتحادیه‌ها و اتاق اصناف است و چنانچه این وظیفه به موقع و به طور شایسته انجام شود از وقوع بسیاری از تخلفات جلوگیری می‌گردد و این امر به نفع خود اصناف نیز می‌باشد.

به گفته وی، دراین خصوص با همکاری اتاق اصناف و نظارت به موقع آنها می‌توان تخلف عدم درج قیمت کالا را به صفر نزدیک نماییم تخلفی که بسیاری از واحدهای صنفی از جریمه‌های آن گله‌مند هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه