English

شهردار چالوس خبر داد؛

تملک، تعریض و آزادسازی بلوار امام رضا به چالوس محله

تملک، تعریض و آزادسازی "بلوار امام رضا" به "چالوس محله" به مساحت حدود یک کیلومتر برقرار شد.

تملک، تعریض و آزادسازی بلوار امام رضا به چالوس محله

به گزارش خبرگزاری موج مازندان، دکتر مسعود یعقوبی در مراسم تملک، تعریض، آزادسازی و اتصال چالوس محله به بلوار امام رضا(ع) اظهار داشت: پیرو تقاضای شهروندان گرانقدر در خصوص روان‌سازی معضل ترافیک شهر چالوس به ویژه در هسته مرکزی شهر چالوس با سیاست‌گذاری‌هایی که در شورای اسلامی شهر چالوس شکل گرفت بنا شد شهرداری در راستای ایجاد معابر  جدید جهت دسترسی شهروندان عزیز در حوزه شهر چالوس اقدام کند. 

وی ادامه داد: امروز به لطف خداوند با توافق با خانواده محترم حیدرپور متراژ تقریبی یک‌هزار متر مربع در رینگ 45متری تملک و تعریض و بازگشایی شد. 

شهردار چالوس خاطرنشان ساخت: با تملک این واحد اتصال "بلوار امام رضا" به "چالوس محله" به مساحت حدود یک کیلومتر برقرار شد تا با اقدامات عمرانی و زیرسازی و آسفالت این معبر مورد استفاده شهروندان قرار بگیرد. 

وی گفت: در ادامه این توافقات در هفته آینده بازگشایی چالوس محله به گلسرخی در دستور کار قرار دارد.

یعقوبی تصریح کرد: با اجرای این طرح جاده 20 متری در حد فاصل حدود 200 متر از این معبر 45 متری با سیاست گذاری شورای اسلامی شهر چالوس تملک شد که بازگشایی آن نیز در هفته آتی صورت خواهد گرفت تا شاهد اتصال "چالوس محله" به "گلسرخی" و از "گلسرخی" به "رادیودریا"  باشیم که این معبر سبب کاهش ترافیک در مرکز شهر چالوس و معضلات ترافیکی خواهد شد.

وی بیان داشت: در سال ۱۴۰۲ با توجه به تصمیماتی که در شورای اسلامی شهر چالوس اتخاذ شده است، بنا داریم در جاده ساحلی و اتصالات رینگ ۴۵ متری تا پایان سال اتفاقات خوبی را برای مردم شهر چالوس و تسریع اقدامات عمرانی جهت روان سازی ترافیک رقم بزنیم تا رضایتمندی شهروندان را داشته باشیم. 

شهردار چالوس در پایان گفت: جا دارد از رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر چالوس، فرماندار، دادستان، امام جمعه، ریاست دادگستری، دستگاه‌های نظامی و انتظامی و دیگر مسئولان شهرستانی بابت همراهی با مجموعه مدیریت شهری کمال قدردانی را داشته باشم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه