English

با حضور مسئولان شهری صورت گرفت؛

تملک و بازگشایی ادامه رینگ ۲ شهری، بلوار امام رضا (ع) به چالوس محله

با حضور مسئولان، عملیات بازگشایی رینگ 2 شهری در بلوار امام رضا (ع) به چالوس محله در راستای کاهش ترافیک شهر چالوس انجام شد.

تملک و بازگشایی ادامه رینگ 2 شهری، بلوار امام رضا (ع) به چالوس محله

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، حجت الاسلام سید داود موسوی در آیین تملک و بازگشایی ادامه رینگ 2 شهری، بلوار امام رضا (ع) به چالوس محله با قدردانی از همکاری دانشگاه آزاد اسلامی و مالکان زمین جهت بازگشایی برای کاهش ترافیک شهر چالوس اظهار داشت: در یکی دو سال اخیر اقدامات ارزنده ای در مدیریت شهری چالوس در بحث تملک و بازگشایی شهر چالوس صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه چالوس یکی از کهن ترین شهرهای غرب مازندران است که به علت بافت ترکیبی قدیمی به درستی در طول این 40 سال در بازگشایی ها، تملک و کاهش بار ترافیک اقدام نشده است، ادامه داد: ترافیک یکی از بزرگترین معضلات شهر چالوس است اما مدیریت شهری چالوس گامهای خوبی برای کاهش ترافیک برداشته است.

امام جمعه چالوس با ارج نهادن به فعالیت شهرداری و اعضای شورای شهر چالوس در جهت سبقت برای ارائه خدمت بیشتر گفت: دانشگاه آزاد اسلامی برای تملک و آزاد سازی این بخش همکاری خوبی داشته است.

وی خطاب به اعضای شورای شهر و شهردار چالوس ابراز داشت: از تعریف خوشحال نشوید و از سنگ اندازی ها و انتقاد هیچ گاه نگران نشوید بلکه برای پیشرفت و توسعه شهر استفاده کنید.

حجت الاسلام موسوی ساماندهی ساحل و کاهش بار ترافیک، جمع آوری آبهای سطحی، مبلمان شهری را از اولویت های مهم چالوس عنوان کرد.

در ادامه رئیس شورای شهر چالوس با اشاره به اهمیت این بازگشایی گفت: پروژه در 2 فاز است یک بخش تملکات و بخش دوم عمرانی است که در بخش تملکات نزدیک به 20 هزار متر مربع آزاد سازی به ارزش ریالی هزار میلیارد ریال صورت گرفته است و در بخش زیرسازی و احداث کانال و روشنایی نیز به یکصد میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

آرش رضوی از همکاری دانشگاه آزاد اسلامی و خانواده های ساتوری، اوجانی و رسولی و علیزاده قددرانی کرد که در آزاد سازی همکاری کرد.

گفتنی است، با بازگشایی این قطعه 2 هزار متری، پازل حیاتی این محور کلیدی با تملکات صورت گرفته به مساحت 22 هزار متر مربع رسید و از زمان شروع بکار مدیریت شهری دوره ششم این آزادسازی معابر و تملک با هدف روان سازی تردد از مرز 200 هزار متر مربع گذشته است که می تواند نقش کلیدی و زیربنایی در حل معضل همیشگی ترافیک در چالوس داشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه