English

به منظور مربیگری؛

بازیکن سابق اوساسونای اسپانیا به دنبال دروازه بان چالوسی

بازیکن کلیدی و سابق اوساسونای اسپانیا برای آنکه خیالش از این بابت همه جوره راحت باشد، در تصمیمی فنی و عاقلانه، سکان هدایت و مربیگری دروازه بان های تیم فوتبال لیگ برتری هوادار را به داریوش شمس دروازه بان بسیار با تجربه و اسبق تیم های فوتبال شموشک نوشهر سایپا تهران، صنعت نفت آبادان، صباباتری خواهد سپرد.

بازیکن سابق اوساسونای اسپانیا به دنبال دروازه بان چالوسی
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، باشگاه فوتبال لیگ برتری هوادار که مدتی است برای ترمیم و تقویت خود به دنبال جذب بازیکن سابق اوساسونای اسپانیا در قامت مربی _ بازیکن است، بالاخره در روزهای اخیر موفق به جلب نظر این بازیکن شد و به زودی قرارداد رسمی خود را با وی امضا خواهد کرد.

بر اساس این گزارش، مسعود شجاعی بازیکن ارزشمند و سابق اوساسونای اسپانیا که این فصل در نیم فوتبال نساجی مازندران توپ می زند به تیم هوادار تهران می پیوندد.

از آنجایی که پست دروازه بانی یکی از پست های حساس و مهم در هر تیم فوتبال به شمار می رود، به همین منظور بازیکن کلیدی و سابق اوساسونای اسپانیا برای آنکه خیالش از این بابت همه جوره راحت باشد، در تصمیمی فنی و عاقلانه، سکان هدایت و مربیگری دروازه بان های تیم فوتبال لیگ برتری هوادار را به داریوش شمس دروازه بان بسیار با تجربه و اسبق تیم های فوتبال شموشک نوشهر سایپا تهران، صنعت نفت آبادان، صباباتری خواهد سپرد.

داریوش شمس که طی سالیان اخیر آکادمی دروازه بانی را در منطقه چالوس راه اندازی کرده بود، موفق به تربیت و معرفی استعدادهای درخشان دروازه بانی به تیم های بزرگ فوتبال کشور شده است و یکی از موفق ترین و تأثیرگذارترین آکادمی های فوتبال ایران لقب گرفت.

قطعاً یکی از ستون های موفقیت تیم فوتبال هوادار و مسعود شجاعی به عنوان مربی، حضور داریوش شمس در کادر فنی این تیم به عنوان مربی دروازه بانان خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه