English

دبیر شورای اسلامی شهر چالوس:

اقدامات عمرانی مدیریت شهری چالوس ادامه دارد

دبیر شورای اسلامی شهر چالوس گفت: اقدامات عمرانی مدیریت شهری چالوس ادامه دارد و با برنامه ریزی های صورت گرفته مسیر توسعه شهری هموارتر می شود.

اقدامات عمرانی مدیریت شهری چالوس ادامه دارد
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، تورج لهراسبی در گفتگو با خبرنگار موج با اشاره به تملک، آزادسازی و بازگشایی فاز 3 اَبَر پروژه رینگ 2 شهری اظهار داشت: از شهردار و همکاران شهرداری و همکاران خودم در شورای اسلامی شهر چالوس بابت دغدغه ای که در حوزه رفع مشکلات ترافیکی دارند نهایت قدردانی را دارم.

وی ادامه داد: امروز در بحث تملکات و بازگشایی که مسیرهای جدید جاده ای در شهر ایجاد می شود نتیجه تلاش ها و جلسات متعددی است که در شورا و شهرداری با مشارکت شهروندان برگزار می شود.

دبیر شورای اسلامی شهر چالوس بیان داشت: امروز در حوزه های مختلف عمرانی در شهر اقدامات متعددی صورت گرفته که نشان از دغدغه مدیریت شهری در موضوعات توسعه شهری دارد و این مسیر تا پایان دوره ششم شهری ادامه دارد.

وی گفت: یکی از مواردی که اجرای برنامه های مدیریت شهری تأثیر بسزایی دارد بحث مشارکت و همراهی شهروندان با مدیریت شهری است و دیگری همکاری، همراهی و ارتباط خوب شورای شهر با شهرداری است.

لهراسبی تأکید کرد: تمامی اقدامات عمرانی مدیریت شهری بر اساس اولویت بندی در همه مناطقه و محلات شهری انجام می شود و امروز در تمام نقاط شهر شاهد اقدامات عمرانی هستیم که با مشارکت و همراهی شهروندان در حال انجام است که من از تک تک شهروندان خوب چالوسی که نهایت همراهی را با مدیریت شهری را دارند دارم.

وی افزود: بازگشایی و آزادسازی فاز سوم اَبَر پروژه رینگ 2 شهری چالوس نیز یکی از اقدامات مهم بوده که تا پایان سال به صورت خاکی به بهره برداری می رسد و در سال آینده بحث آسفالت آن در دستور کار قرار می گیرد.

دبیر شورای اسلامی شهر چالوس عنوان داشت: از تلاش اعضای شورای اسلامی دوره هاای قبل شورای اسلامی شهر چالوس در راستای اقدامات عمرانی شهر که انجام دادند نیز قدردانی دارم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه