English

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر چالوس:

در راستای رفع معضل ترافیک شهری چالوس اقدامات عمرانی ادامه می یابد

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر چالوس با بیان اینکه پروژه شهری چالوس با آزادسازی فاز 3 رینگ 2 شهری عملیاتی شد، گفت: امیدواریم با ایجاد راه های دسترسی که در مسیرهای شهری و طرح تفصیلی دیده شده است با راه گشایی و بازگشایی هایی که در دستور کار قرار می دهیم بتوانیم معضل اصلی ترافیک شهر چالوس را روان سازی کنیم.

در راستای رفع معضل ترافیک شهری چالوس اقدامات عمرانی ادامه می یابد
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، جعفر کیالاشکی در گفتگو با خبرنگار موج اظهار داشت: در گذشته حدود یک کیلومتر از این مسیر تملک و بازگشایی شد و امروز هم بازگشایی حدود دو کیلومتر دیگر از این رینگ شهری انجام شد.

وی ادامه داد: در ماههای آینده با اقدامات عمرانی که در شهرداری چالوس برنامه ریزی شده است، جاده خاکی آین مسیر به بهره برداری و مورد استفاده شهروندان خواهد رسید.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر چالوس بیان داشت: امیدواریم با ایجاد راه های دسترسی که در مسیرهای شهری و طرح تفصیلی دیده شده است با راه گشایی و بازگشایی هایی که در دستور کار قرار می دهیم بتوانیم معضل اصلی ترافیک شهر چالوس که سالانه میزبان گردشگران میلیونی است را روان سازی کنیم تا هم ظرفیت جذب گردشگر را افزایش دهیم و هم سهولت رفت و آمد شهروندان در ایام ترافیک و حضور گردشگران را داشته باشیم.

وی تصریح کرد: تملک فاز نهایی بازگشایی این مسیر که حدود 25 هزار متر مربع است به اتمام رسید و با حضور مسئولان شهرستانی اجرایی کردیم و انشالله مبارک شهروندان چالوسی باشد.

کیالاشکی گفت: از تلاش مجموعه مدیریت شهری چالوس اعم از شهردار، پرسنل شهرداری، همکارانم در شورای اسلامی شهر چالوس که در اجرای فعالیت های عمرانی نهایت تلاش را با در نظر گرفتن رضایتمندی شهروندان انجام می دهند، قدردانی می کنم.

وی ابراز داشت: شورای اسلامی شهر چالوس در دوره ششم تلاش می کند با ایجاد تعامل و همکاری با مجموعه شهرداری و مشارکت شهروندان بتواند در تمامی مناطق شهری فعالیت های زیربنایی و عمرانی را برنامه ریزی نماید.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر چالوس تصریح کرد: خوشبختانه امروز با پیگیری و تلاش شهردار و همراهی اعضای شورای اسلامی شهر چالوس شاهد اقدامات عمرانی از جمله بازگشایی معابر، پیاده رو سازی، آسفالت و... در نقاط مختلف شهری هستیم که در اکثر این پروژه ها شاهد مشارکت و همراهی شهروندان خوب و فهیم چالوس هستیم.

وی اظهار داشت: تجربه نشان داده که روان سازی ترافیک و بازگشایی معابر، عامل اساسی در سلامت روان، امنیت خاطر و ذهنی شهروندان را به همراه دارد و در این راستا مدیریت شهری می کوشد تا بتواند اقدامات مثبت و شهروند پسندی را ارایه دهد.

کیالاشکی بیان داشت: با توجه به نزدیک شدن ارسال لایحه بودجه 1403، مدیریت شهری نگاه ویژه به ادامه روند آماده سازی این اَبَر پروژه شهری در سال آینده با در نظر گرفتن ردیف اختصاصی بودجه برای آن دارد.

وی تأکید کرد: از تلاش کلیه اعضای ادوار شورای اسلامی شهر چالوس در سالیان متمادی که برای این پروژه و دیگر پروژه های شهری زحمات زیادی کشیدند، تشکر و قدردانی می کنم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه